In Italië zelf er maar 2 gezien... een Spider 4 en een Sei...
De totale oogst:
2 x Spider 4
1 x Sei
1 x een Earl
1 x GTV6
1 Giulietta Spider

Dat kan er maar eentje geweest zijn denk ik, was ook op de registerdag. Leuke auto en nog steeds "nieuw"....niet gerestaureerd dus.Vanmorgen op de A27 richting Utrecht kwam ik een "poep bruine" Giulietta tegen, importwagen met nieuwe kenteken in de oude blauwe klasieker uitvoering
Roken deed de Afla niet, maar zijn bestuurder wel
Groetjes,
Marc
De wagen zag er heel netjes en onverprutst uit, ik ben geen kenner, maar was een hele mooie auto om naar te kijken zo tussen al de overige beeldvervuiling op de snelwegDat kan er maar eentje geweest zijn denk ik, was ook op de registerdag. Leuke auto en nog steeds "nieuw"....niet gerestaureerd dus.
Echt hè, rijd daar dagelijks en spot zelden een 155... Jij spot er twee op een dagVanmorgen op de A16 richting R'dam bij knooppunt Ridderkerk een zwarte 155 LV-**-** met welvaartsknobbel die afsloeg de A15 op.
En iets later op de A16 richting Breda terug bij de afslag naar Roosendeal een blue spatzio? PJ-**-** met kofferbakspoilert.
Groetjes,
Marc
Klopt inderdaad, opvallend. Vandaag een mercedes 230 SL ("Pagode"), een Citroen SM en een paar MG's gezien. Het weer was er dan ook wel naar, ook veel cabrio's zien rijden.Er waren trouwens voor een doordeweekse woensdag best veel oldtimers op de weg.
Sterker, binnen het uur gespot van elkaarEcht hè, rijd daar dagelijks en spot zelden een 155... Jij spot er twee op een dag
Undercover in de 5008 zeker? Die vallen helaas niet meer op... Maar mocht je ooit een blauw 145'je op de linkerbaan zien met gele lampjes, een 100-jarig jubileum sticker achterop, en hoogstwaarschijnlijk al een paar maanden niet gewassen...Sterker, binnen het uur gespot van elkaarEcht hè, rijd daar dagelijks en spot zelden een 155... Jij spot er twee op een dagHeen en terug van r'dam.
Ik rij hier ook dagelijks (undercover) maar vind niet alles de moeite waard om te spotten
Kom genoeg voorbij en komt genoeg mij voorbij
Groetjes,
Marc
Merk ik ook. Bitter weinig (oude) Alfa's in het Italiaanse straatbeeld.Er gaan niet voor niets redelijk wat Alfa's terug naar hun geboorteland...
Prijzen liggen daar ook (veel!) hoger dan hier.