Gewoon de Mergellandroute rijden, 132 km, af en toe een terrasje blijft het ook leuk voor de mindere goden,
gewoon de GROENE bordjes volgen, kan bijna niet missen, een echte aanrader, met leuke en beroemde klimmetjes,
of de plateauroute, ook mooi
Is een 1200 Sportster met een tank van een 883 en een "apehanger" stuur. Gokje maar close? Bij een harley kan het van alles zijn dus?@Berlinista
Wat is het voor een fiets?
Ga liever voor het modernere jasje.....Ziet er wel fraai uit....mooi zwart.
Zo moet het andere project er ooit uit komen te zien..later.
http://www.motosantigas.com.br/galeria_amad_bsa.htm
Toe zeg maarten.... Die italiaanse tegenhanger van shimano... LAAT MAAR... Dan toch voor die duits/amerikaanse firma... SRAM. Het enige goede aan onderdelen wat op fietsgebied uit Italie komt: Extralite...'t is niet alleen het foute frame he ? Shimano ? Please... welk Italiaans merk hadden we daar ook alweer voor ?
Hey Roland,Fietsen kunnen best prijzig zijn, kameraad heeft een Pinarello van Euro 9000,-
en dat zijn dan nog niet de duurste, is voor velen ook een beetje statussymbool
Heb zelf ook altijd dure fietsen gehad, heb een MTB gehad van 22000 gulden, 9 maanden gereden, 3x framebreuk,
maar hij was wel mooi
Nee een goede fiets kost een goede prijs, maar alles daarboven is voor ons hobbyrijders overdone, heb me daar ook zelf toe laten verleiden
Ik heb altijd Amerikaans MTB's gereden, de laatste jaren Fully's, o.a. Litespeed, GT, Cannondale, Klein, Merlin
Mijn racefietsen darentegen altijd Italiaans, diverse Colnago's, Gios en Pinarello, zowel met Shimano en Campagnolo,
Campagnolo beter van kwaliteit dan Shimano,
Maar zoals gezegd een jaar of 3 geleden gestopt door rugklachten, vorig jaar al mijn fietsen opgeruimd
Mijn vriendin rijdt nog wel een keer of 4 per week, Concorde Prelude met Campa Veloce, volledig Easton afgewerkt,
en een GT Idrive 0.0 XTR, Race Face, Formula schijfremmen