Nee, Cees, dat is niet wat je mij hebt doorgestuurd...
Je mag niet verder.
Zeg, doe ff normaal. Vraag maar aan je baas of je al naar huis mag. Kun je je vrouw gaan vervelen.Nee, Cees, dat is niet wat je mij hebt doorgestuurd...
Je mag niet verder.
Vrouw?Zeg, doe ff normaal. Vraag maar aan je baas of je al naar huis mag. Kun je je vrouw gaan vervelen.Nee, Cees, dat is niet wat je mij hebt doorgestuurd...
Je mag niet verder.
verkoop je 156 voor 1 euro of ga idd met je ambulance naar huis.Nee, Cees, dat is niet wat je mij hebt doorgestuurd...
Je mag niet verder.
yep.Dus toch ?
He, ja Michel Maak er een poll van, leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkNu is het genoeg geweest: Moderators grijp in (voordat michel er een poll aan gaat hangen )
Ik lees en geniet vanaf nu nog
Wat dan?Dus toch ?
Dus je kwam niet om het over Alfa's te hebben? Je kwam gewoon langs om te kijken of er nou echt ruzie en onmin was? Ff je bijdrage daaran leveren of zo?Het is absoluut dit forum onwaardig zulke taal uit te kramen. Nul respect en vol wrok kennelijk. Ik kwam op dit forum n.a.v. een tip over ruzie en onmin.
O, leuk! Ga je er een stukje over schrijven? Geinig hoor, leuke manier van vrije nieuwsgaringHet is absoluut dit forum onwaardig zulke taal uit te kramen. Nul respect en vol wrok kennelijk. Ik kwam op dit forum n.a.v. een tip over ruzie en onmin. En zal mijn ervaringen met anderen delen.
Waarom trappen jullie allemaal zo om je heen?