....
Ik bedoelde dat iedereen daar hard mee kan omdat er zoveel electronica in zit die heel veel "fouten" van de bestuurder over neemt voordat het echt fout gaat.
Dat klopt. MEGA saaie auto's. Werkelijk onverstelbaar hoe weinig lol dit opleverd voor het geld wat er in moet. Heb vrijwel alle types EVO die er zijn geprobeerd (vanwege de vele lofzangen die er over uitgezongen worden. Dat is dus alleen maar napraten helaas), maar echt niet veel positiefs over het rijden te melden.
Prachtige karakterisering (van een
Japans topcoureur): " you fucking computer, you too slow"
(uit een Best Motoring test)
Rijdende PC, die (als je echt goed kunt rijden) te langzaam is. Mensen hebben het altijd over dat een Suabru minder goed is dan de EVO. In japan hebben ze dus een keer een zwik EVO's van verschillende types bij elkaar op de baan gezet tegen een zwik STi's (Subaru); En nee, de EVO's konden niet winnen...
Nu zijn WRX'en van Subaru al een stuk saaier om te rijden dan GTT's (GT Turbos) maar er zit nog een stuk meer gevoel in (gelukkig).
Des al niet te min: als jij het een mooie auto vind Pepijn, dan moet je er gewoon lekker van genieten op jouw manier !
(mijn 156 is ook geen super/top auto als het om
echt sturen gaat, maar op dit moment voor mij toch de keuze geworden (op andere gronden); mogen ze me ook om uitlachen (en dat doen er zeker een aantal), maar dat boeit niet)