He kerel ben je er weer, wauw dat is even goed nieuws.Zei ik je het niet..............................GTV 90.000 km (motor gereviseerd net als bij dezelfde type Spyder uit 95 met ongeveer gelijke km stand, teleurstellend)![]()
75 1.8 ie imola LPG, was afgetrapt, heb ik bij +/-190.000 km gereviseerd. 7000km later tota loss, motor en andere onderdelen goed verkocht,
75 1.8 carb LPG, 213.000 km, motor oké, bak oké, verder veel ellende, koet was wel redelijk hard.
33 1.7 ie LPG, verkocht met 270.000km, reed (rijdt?) perfect, geen olievebruik, geen gekraak V-bak, enz.
75 3.0 V6 America, nu 192.000 km, goede staat, bak oké, motor oké, enkel één klepbeker en nokkenas vervangen., gaat nog jaren mee.
145 2.0 TD, gaat zeer binnenkort over de 3 ton. Goede auto, weinig onderhoud(skosten), rijplezier minder.
Alfetta, nog maar 10.000 km's of zo.
En ja je had weer gelijk. Beide motoren met precies dezelfde ellende. Olie aftapplug dol dus even draad tappen. Vervolgens gek staan kijken dat er aluminium schilvertjes tussen de lagers liggen en de krukaskeerring lek is.
Maar ik wil ook wel eens luisteren.
Ik heb platte dopjes voor de AZEV's gekocht en die erop gezet. Maar ik denk niet dat het blijvertjes zijn.
Hoe is het met jouw km stand? Kan je weer wat km's maken?
Echt goed weer wat van je te lezen.....
PS Heb je nog een tegoedbon gezien de laatste tijd?