Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben>wie zijn er allemaal moderator momenteel hier?
Dinky Boy weet ik,Pietro Originale ,en Jorix als achtergrondkeeper maar verder?
Michel heeft recent vriendelijk bedankt begreep ik.
Is dit ergens na te lezen?
Grtz,fRank
Volgens mij nog Alfa155, Tonio en Snooker
Zou idd wel makkelijk zijn om dat ergens terug te kunnen vinden
Voor wat betreft de beslissing: jammer van de beslissing en jammer van alle ophef erover. Dat zou anders opgelost kunnen (en moeten!) worden. Ik ken alle achtergronden niet (al vermoed ik dat die er zijn), dus ik ga verder nergens over oordelen en ik leg het nadrukkelijk ook niet bij één van de partijen neer. Maar het lijkt me belangrijk dat het besef er is, dat mensen die serieuze content bijdragen zoals Zaag enerzijds en de moderators anderzijds, elkaar nodig hebben om hier een mooi en goed functionerend forum van te maken. Zonder de een gaat dat niet, zonder de ander ook niet. Beide partijen stoppen er tijd en energie in en dragen het forum een warm hart toe. Dan moet je er toch op een voor iedereen bevredigende manier uit kunnen komen zou je zeggen. Wie de schoen past...
Daar wil ik voor ieders begrip nog aan toevoegen, dat naar ik begrepen heb en zoals ik me ook heel goed kan voorstellen, het moderaten echt niet als hobby gebeurt, maar eerder als persoonlijke inzet en bijdrage aan het forum, omdat tenslotte
iemand het toch moet doen.
In de hoop de negatieve sfeer hier een beetje te doorbreken:
Zaag, een dikke pluim voor je over het algemeen zeer interessante bijdragen aan het forum
Moderators, een dikke pluim voor het uitvoeren van wat me af en toe behoorlijk ondankbaar werk lijkt
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos