ErwinV6 het wordt nog erger.
Ferrari heeft de andere F1 teams dispensatie gevraagd zodat die beginner van hun de huidige auto kan testen
Inderdaad moest Alguersari het met twee straightline tests doen..
Ik weet het, het is belachelijk, ik ben heel Europa vroeger doorgeweest om F1 te volgen maar ik ben er klaar mee.....(al langer overigens)
Ik gun Schummi fans best een pleziertje, maar er is absoluut geen sprake meer van eerlijke concurentie...
Verder is de macht van Ferrari nog steeds veel te groot, als ik lees dat iemand van Toyota schrijft dat ze hebben ingestemt met het testen van Schummi, in de hoop dat ze daarmee Ferrari blij zouden maken..............
Houd toch op man, waarom miljoenen in de sport steken waar steeds minder mensen op af komen om vervolgens dit soort cadeautjes weg te geven,
want dat is het cadeautjes weggeven.........................
Ook zoiets, waarom wordt Renault geschorst omdat ze een wiel verliezen, een Brawn verliest een veer van Barrichelo's auto
waardoor Massa wel dood had kunnen zijn, en die komen er mee weg.
Ik vnd dit soort straffen waanzin, net zoals er bij een inhaalmanouvre tegenwoordig altijd wel een schuldige wordt aangewezen
Misschien vergeten dat de F1 een raceklasse is, en dat bij racen nu 1 maal inhalen hoort?
Houd toch op man de hele F1 is 1 commerciele bende geworden!!