za sep 12, 2009 15:15
Dre doe nu eens even niet zo geiiriteerd, nergens voor nodig. Wat is er mis met het plaatsen van een paar kanttekeingen, persoonlijke gedachten en overwegingen en een paar vragen?? Dat wij qua karakter geheel anders zijn is ons toch al heel lang duidelijk? Als hier gedacht word dat het mij om die 5 euri voor deze of gene gaat, die snapt niets van mijn vragen... Nog even terzijde dat wij naast het verzekeringstechnische over parkeren op (eigenlijk naast) een circuit al aardig off topic gingen , hiermee helemaal.
ik stel een vraag, wat is daar zo moeilijk aan? wat is nu het verschil tussen dit clublid met dit schadegeval en andere clubleden met ook een schadegeval met doorrijders ? leg mij dat eens uit, snap ik misschien ook beter je irritatie over mijn vragen, WANT IK ZIE DAT VERSCHIL NAMELIJK ECHT NIET! Dan neem je weer de term vrienden in de mond, maar blijkbaar is er wel verschil tussen wie het overkomt. Voor Ron Sanen een BBQ, nu ja leuk om iemand een hart onder de riem te steken hoor, mag ook allemaal van mij. Maar trek dan 1 lijn.. of kom er gewoon voor uit dat er verschil is tussen vrienden en vrienden blijkbaar..
Nu ja la ook maar, hier komen we toch nooit uit denk ik, nu weer on topic dan:
wie heeft wat gezien! want behalve een gerucht dat het misschien een blauwe Ferrari betreft, is er dus niets hards aan info helaas? BLijkbaar zijn er wel mensen die iets gezien hebben.
voor TS: succes met het waarborgfonds, gaat even duren. Mijn advies: repareer dat ding , niet meer omkijken naar dit incident en vergeet ook maar even dat het wellicht wel eens een medeclublid geweest zou kunnen zijn. Laat je plezier in het merk en evenementen niet vergallen door een enkele rotte appel, die zijn helaas overal in deze maatschappij.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.