Tsss. In dat licht is de Giulia Sprint GT is gewoon een massaproductie versie van de Giulietta Sprint.Maarten, lees mijn bericht op pagina 2 maar eensStelletje onverlaten !
Koplampcompenserende, neksteunwrijferts !
De server lag eruit, dus vandaar... jullie begrijpen natuurlijk heel goed dat jullie fout bezig zijn he met die gefacelifte uitloopserie ?
Een houten stuur hoort in een echte Alfa..
Een houten stuur hoort in een boot ! Als jullie niet oppassen start ik een poll en dan zullen we wel zien (vertrouwen mede gestaaft door marktwaarde brievenbus VS nepbertone )
Een houten stuur hoort in een echte Alfa..
Dubbele koplampjes, houten stuur en kleine achterlichten rulezz OK!
mijn auto, dus !Dubbele koplampjes, houten stuur en kleine achterlichten rulezz OK!
De TWEEDE Bertone is geen facelift maar een vervolmaking van het product. Na diepte investeringen van Alfa Romeo in de productie en toegepaste materialen kwam uiteindelijk het volmaakte model van de productieband rollen. De eerste GT had nl nog andere achterspatborden en dus eigenlijk een totaal andere koets. Alle overige FACELIFTEN van de Tweede (in het vervolg perfecte genoemd) zijn wel aanpassingen om de overjarige voorraad te slijten aan niet smaakbezittende 70-ér jaren pubers..Ik wil niet moeilijk doen, maar de eerste bertone's hadden toch een andere grill dan de jouwe?
Je hebt zelf een facelift, want de oer-bertone is een Giulia Sprint GT en jij hebt al een GT 1300 Junior, van 1968 nog wel pfffffff. Toen bestond de bertone al 4 jaar
Ach, ik laat de heren budgetbertone rijders lekker blaten, als ze wat ouder worden zullen ze het wel inzien@Maarten: We hebben beide dezelfde mening toegedaan... leg jij ze maar eens uit dat dat geen dubbele mening is !
Vandaar dat er IE in je Bert komt straks?Ach, ik laat de heren budgetbertone rijders lekker blaten, als ze wat ouder worden zullen ze het wel inzien@Maarten: We hebben beide dezelfde mening toegedaan... leg jij ze maar eens uit dat dat geen dubbele mening is !
Eigenlijk zijn de latere Juniors de Carrera 4s-en van vroeger, alle looks van the real thing, maar niet de ballen om het te bewijzen.
Waarom werd de naam dan veranderd in GT Junior en bleef hij niet gewoon Giulia Sprint GT?De TWEEDE Bertone is geen facelift maar een vervolmaking van het product. Na diepte investeringen van Alfa Romeo in de productie en toegepaste materialen kwam uiteindelijk het volmaakte model van de productieband rollen. De eerste GT had nl nog andere achterspatborden en dus eigenlijk een totaal andere koets.Ik wil niet moeilijk doen, maar de eerste bertone's hadden toch een andere grill dan de jouwe?
Je hebt zelf een facelift, want de oer-bertone is een Giulia Sprint GT en jij hebt al een GT 1300 Junior, van 1968 nog wel pfffffff. Toen bestond de bertone al 4 jaar