Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Nieuwsgierig

ma jul 04, 2005 22:12

lijkt wel de Aldi versie, met 2 lampen te kort ! :evil:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jul 04, 2005 22:16

Ik heb nog niemand gehoord over die vierkante koplampen. :?
Afbeelding

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Nieuwsgierig

ma jul 04, 2005 22:16

Stelletje onverlaten !

Koplampcompenserende, neksteunwrijferts !

De server lag eruit, dus vandaar... jullie begrijpen natuurlijk heel goed dat jullie fout bezig zijn he met die gefacelifte uitloopserie ? :wink:
Maarten, lees mijn bericht op pagina 2 maar eens
Tsss. In dat licht is de Giulia Sprint GT is gewoon een massaproductie versie van de Giulietta Sprint. 8)

Een houten stuur hoort in een boot ! :wink: Als jullie niet oppassen start ik een poll en dan zullen we wel zien (vertrouwen mede gestaaft door marktwaarde brievenbus VS nepbertone ;))

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma jul 04, 2005 22:36

Een houten stuur hoort in een boot ! :wink: Als jullie niet oppassen start ik een poll en dan zullen we wel zien (vertrouwen mede gestaaft door marktwaarde brievenbus VS nepbertone ;))
Een houten stuur hoort in een echte Alfa.. :!: :wink:

Qua Poll kan ik nog wel iets anders bedenken..... :lol:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

duke
Advanced Member
Advanced Member

ma jul 04, 2005 22:47

Volledig mee eens !
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

Danny
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma jul 04, 2005 22:59

Enkel rond en houten stuur gaan goed samen
Alfa historie:sud 1.5ti, 33 1.5qv, 33 1.5ti, 33 1.7qv, 75 1.8 carb, 75 1.8ie, 75 indy, 33 imola, 33 1.7 16v sqv(Stef Visser getuned), 155 1.8ts,giulia 2.1 ltr 164 super nu 156SW en 159 sw
SCARB nr 697

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jul 05, 2005 08:26

=D>

kroehlur

di jul 05, 2005 09:17

Mijn 1600 Junior is op de sperdiff, stoelbekleding en de achterlichten gelijk aan een 2000 GTV van hetzelfde bouwjaar - en de motor natuurlijk. Wellicht zal er enige andere kleine details zijn die ook anders zijn maar goed.

Dubbele koplampjes, houten stuur en kleine achterlichten rulezz OK!

Egbertone
Guru
Guru

di jul 05, 2005 09:22

=D> =D>

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jul 05, 2005 09:28

=D> =D>
mijn auto, dus ! 8)

Andretti Molletti

di jul 05, 2005 09:56

Ik wil niet moeilijk doen, maar de eerste bertone's hadden toch een andere grill dan de jouwe?
Je hebt zelf een facelift, want de oer-bertone is een Giulia Sprint GT en jij hebt al een GT 1300 Junior, van 1968 nog wel pfffffff. Toen bestond de bertone al 4 jaar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: =D>
De TWEEDE Bertone is geen facelift maar een vervolmaking van het product. Na diepte investeringen van Alfa Romeo in de productie en toegepaste materialen kwam uiteindelijk het volmaakte model van de productieband rollen. De eerste GT had nl nog andere achterspatborden en dus eigenlijk een totaal andere koets. Alle overige FACELIFTEN van de Tweede (in het vervolg perfecte genoemd) zijn wel aanpassingen om de overjarige voorraad te slijten aan niet smaakbezittende 70-ér jaren pubers..

Overigens is er niets mis met dubbel.. ik heb ook een dubbele koplamp.. Het dubbele aan jullie gezever over dubbel is dat het dubbel dubbel moet zijn en dus vind ik het allemaal wat dubbel... de Perfecte bestaat.. en dat is ondubbelzinnig de mooiste auto allertijden..
Als je je koplampen moet poetsen ben je blij dat je dubbele hebt, en geen dubbele dubbele... dat voelt zo dubbel .. en zwaar vermoeiend..
Trouwens mijn perfecte is sneller dan welke dubbele dubbele dan ook.. omdat ik zowie zo dat dubbele gewicht niet mee hoef te sleuren!

@Maarten: We hebben beide dezelfde mening toegedaan... leg jij ze maar eens uit dat dat geen dubbele mening is !
;)

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

di jul 05, 2005 10:03

@Maarten: We hebben beide dezelfde mening toegedaan... leg jij ze maar eens uit dat dat geen dubbele mening is !
;)
Ach, ik laat de heren budgetbertone rijders lekker blaten, als ze wat ouder worden zullen ze het wel inzien :biggrin:

Eigenlijk zijn de latere Juniors de Carrera 4s-en van vroeger, alle looks van the real thing, maar niet de ballen om het te bewijzen. :wink:

kroehlur

di jul 05, 2005 10:19

;)
Ach, ik laat de heren budgetbertone rijders lekker blaten, als ze wat ouder worden zullen ze het wel inzien :biggrin:

Eigenlijk zijn de latere Juniors de Carrera 4s-en van vroeger, alle looks van the real thing, maar niet de ballen om het te bewijzen. :wink:
Vandaar dat er IE in je Bert komt straks? :roll: :wink:

duke
Advanced Member
Advanced Member

di jul 05, 2005 11:45

Ik wil niet moeilijk doen, maar de eerste bertone's hadden toch een andere grill dan de jouwe?
Je hebt zelf een facelift, want de oer-bertone is een Giulia Sprint GT en jij hebt al een GT 1300 Junior, van 1968 nog wel pfffffff. Toen bestond de bertone al 4 jaar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: =D>
De TWEEDE Bertone is geen facelift maar een vervolmaking van het product. Na diepte investeringen van Alfa Romeo in de productie en toegepaste materialen kwam uiteindelijk het volmaakte model van de productieband rollen. De eerste GT had nl nog andere achterspatborden en dus eigenlijk een totaal andere koets.
Waarom werd de naam dan veranderd in GT Junior en bleef hij niet gewoon Giulia Sprint GT?
Voor mij blijft de Giulia Sprint GT de enige echte oer-bertone, en velen zullen het met mij eens zijn. :D
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

Posthumus
Guru
Guru

di jul 05, 2005 13:34

Heren, heren...

Enkel, dubbel. Het is allemaal zo passé, zo 20e eeuw....
Tegenwoordig gaan we gewoon voor drievoudig!!!

Afbeelding

:P
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05

159 SW 1.7 TBi '09

Terug naar “Het Forum Café”