Saaie race. Beetje teleurstellend.
Helaas is er een jonge coureur verongelukt.
Shoya Tomizawa hij reed Moto2.
kan je die misschien ergens neerzetten dat ik hem kan downloaden?Ik ga dit nog niet lezen want ik heb het opgenomen. Nu pas rol ik mijn bed uit. Eerst een sanitaire stop en koffie en dan kijken.
Wat was verleden keer goed zeg met Hayden op drie.
viele dank, helaas kan die lorenza aardig rijden, maar vind zijn voorkomen maar zwaar irritant!Voor degenen die het gemist hebben!
Er is maar 1 echte kampioen
Lorenzo valt me zwaar tegen, na afloop liep hij als een klein kind te klagen bij Yamaha dat Rossi er toch wel stevig inging! Dat is racen
http://www.youtube.com/watch?v=SGugl-cW7sY
Vanavond 0.50 komt de herhaling. Ik zal deze proberen op te nemen en te delen.kan je die misschien ergens neerzetten dat ik hem kan downloaden?Ik ga dit nog niet lezen want ik heb het opgenomen. Nu pas rol ik mijn bed uit. Eerst een sanitaire stop en koffie en dan kijken.
wederom helaas gemist
jep, wel gezien, het gevecht tussen de duc's was erg gaaf!!Trouwens, ook de laatste Superbike wedstrijd gezien?
Die arme Fabrizio werd derde. Maar omdat Ducati het fabrieksteam uit de SBK trekt bleef hij minutenlang huilend op zijn motorfiets zitten.
Het was dan ook de allerlaatste podium voor het fabrieksteam ..........
Er bestaat geen mogelijkheid om de opname van de Digitale recoder van UPC naar de computer te kopiëren.kan je die misschien ergens neerzetten dat ik hem kan downloaden?Ik ga dit nog niet lezen want ik heb het opgenomen. Nu pas rol ik mijn bed uit. Eerst een sanitaire stop en koffie en dan kijken.
wederom helaas gemist