Zo'n figuur staat ook met geen cent meer dan 800 in z'n handen voor je neus, zelfs als je de 1000 accepteert. En dan boos-agressief worden als je hem aan de afgesproken 1000 houdt. Reden te meer om... zie eerste zin van deze post
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wat ik niet begrijp.
Als ik iets wil hebben/kopen maakt me niet uit wat ,dan wil ik het zo snel mogelijk hebben en rij ik desnoods naar groningen.
Zag op Mp een set mooi tristar velgen ik deed een bod kreeg binnen half uur bericht terug kon ze ophalen maar graag snel want hij wou er vanaf.
Ik spring in de wagen ga pinnen en rij even naar amsterdam en haal ze op.
Of ik zie op MP leren interieur vlakbij groningen mail met verkoper spreek een avond af en ga het ook ophalen kost me halve snipperdag en tank benzine
maar kom me afspraken wel na.
Ik baal er ook van als iemand iets koopt via de mail en zegt ik laat nog wel horen wanneer ik het ophaal.
Je wilt het en haalt het op maar laat het niet nog weken liggen, ligt mij tenslotte ook in de weg.
Maar ja iedereen is niet het zelfde. Frank dit slaat niet op jou hoor wij hebben een deal
Beetje laat, maar toch uiteindelijk gelukt zoals afgesproken...Het ongelooflijke is toch gebeurd!
Het V6 blok is vanochtend alsnog opgehaald door de 3e koper, waarvoor hulde![]()
Na 2 jaar is hij weg......
Kan ik enkel maar beamen.Ik heb hier een kleine 2 jaar geleden m'n 75 V6 in onderdelen verkocht. Als gevolg hiervan heb ik toen met heel veel verschillende forummers zaken gedaan, maar ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 was die z'n afspraken niet is nagekomen!
Ik heb dan ook louter positieve ervaringen met verkopen (en kopen) via dit forum, zulke dingen mogen ook weleens gezegd worden!