En dan nog iets over " de Dealert" bij twee verschillende Toyota dealers hier in de buurt wisten ze niet hoe ze het T-Belt indicatie lampje moesten re-setten. hoezo voor aap staan...
Een dag werk voor een dynamo!? En dan is het niet eens een T5!hoi vorige week donderdag 156 gta weggebracht dynamo kapot nieuwe eringezet vandaag de rekening 840 euro incl.nieuwe stuurhoes en ashoes 7uur aan gewerkt a55 euro,bij de bosch car service in het dorp ,hij belde wel netjes op of een betreffend onderdeel vervangen moest worden en hield me op de hoogte van de kosten zeer tevreden
Wel eens aan een GTA gewerkt?? Dat wil je echt niet....Een dag werk voor een dynamo!? En dan is het niet eens een T5!hoi vorige week donderdag 156 gta weggebracht dynamo kapot nieuwe eringezet vandaag de rekening 840 euro incl.nieuwe stuurhoes en ashoes 7uur aan gewerkt a55 euro,bij de bosch car service in het dorp ,hij belde wel netjes op of een betreffend onderdeel vervangen moest worden en hield me op de hoogte van de kosten zeer tevreden
Zelf al gedaan??Als je er een beetje handig mee bent lukt je dat in een halve dag.
Jtd dynamo is iig geen pretje... Oliekoelerleidingen is ook een leuke lijkt me.Die banjobouten naast t filter gok ik...Het gaat wel, met flink vloeken en tierenIk moest laatst een dynamo van een 147 GTA vervangen, volgens mij is daar nog iets minder ruimte als bij een 156 maar dat kan ik mis hebben. Uurtje of 6-7 ben ik toch echt wel bezig geweest. En de oliekoelerslangen moesten vervangen worden
Slechte vergelijking, in het geval van een auto zijn het vrijwel exact dezelfde werkzaamheden. Bij een boekhoud/administratie/belastingadvieskantoor is dat niet het geval. Daar kun je werkzaamheden opdelen in de hoeveelheid scholing die je daarvoor nodig zou moeten hebben. Het simpelweg verwerken van jou administratie wat een tiepmiep (met alle respect) kan doen, is een andere tak van sport dan fiscale adviezen aan je geven of een jaarrekening/aangifte opstellen. Ik vind het logisch dat daar verschillende tarieven aan hangen.Dat doen ze hier bij Otten in Breda ook. Voor je alfa betaal je meer dan je Seat...Als je hier bij de VW een Audi brengt rekenen ze meer als voor een VW , terwijl de zelfde monteur aan de auto werkt....
Zelfde pand zelfde mannetje, andere prijs.
dat lijkt mijn boekhouder wel.....die werkt zelfs met drie tarieven![]()
ik vind dat volkomen belachelijk en voor komend jaar betaal ik het laagste tarief, en dat is nog goed betaald uiteraard
Dus jij vindt een motorrevisie, plaatwerken of electronische storingen opsporen net zo veel waard als een bandje omgooien en uitbalanceren?
Slechte vergelijking, in het geval van een auto zijn het vrijwel exact dezelfde werkzaamheden.
Nee, het ging om dat het tarief binnen hetzelfde bedrijf bij een Alfa hoger is dan dat bij een Seat voor dezelfde werkzaamheden.Dus jij vindt een motorrevisie, plaatwerken of electronische storingen opsporen net zo veel waard als een bandje omgooien en uitbalanceren?
Slechte vergelijking, in het geval van een auto zijn het vrijwel exact dezelfde werkzaamheden.