De 1e race van dit jaar was een drama door set-up issues maar om nou te zeggen dat de andere rijders sneller zijn?
Ik begrijp de opmerking niet zo goed of heb ik afgelopen seizoen niet goed opgelet?

nog even en ducati is duitszelfs de coureurs met een klantenducati zijn nog sneller dan rossi, gewoon geen gelukkig huwelijk , rossi en ducati gaat niet samen, hij kan beter terug naar een japans merk, maar ik twijfel of ze daar nog op hem zitten te wachten aangezien daar de jonge kerels echt zeer goed rijden, rossi wordt met zijn 33 toch een risico
net zoals alfa zal ducati ook ooit opgenomen worden door een groot concern,alleenrecht kunnen ze niet behouden, helaas want net als bij alfa, zal ducati dan ook een allemansvriend worden, zonder enig karakternog even en ducati is duitszelfs de coureurs met een klantenducati zijn nog sneller dan rossi, gewoon geen gelukkig huwelijk , rossi en ducati gaat niet samen, hij kan beter terug naar een japans merk, maar ik twijfel of ze daar nog op hem zitten te wachten aangezien daar de jonge kerels echt zeer goed rijden, rossi wordt met zijn 33 toch een risico![]()
rossi is gewoon op zijn retour en dat wordt kracht bijgezet door een zeer matige motor op dit moment en dat is jammer, op een japanse fiets was zijn retour waarschijnlijk nog niet zo opgevallen, nu gaat het dubbel zo snel door de problemen met ducatiAfgelopen jaar was hij ondanks dat het niet liep gewoonweg de snelste Ducati rijder.
De 1e race van dit jaar was een drama door set-up issues maar om nou te zeggen dat de andere rijders sneller zijn?
Ik begrijp de opmerking niet zo goed of heb ik afgelopen seizoen niet goed opgelet?![]()
met droog of regen?Fenati heeft gewoonen met 36!!! seconden voorsprong!
Nooit eerder gezien zon overmacht!