Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: De nieuwe wereldkampioen test zijn F1 auto....

ma jan 24, 2005 16:42

Dit bericht was natuurlijk bedoelt voor Doorenbos in zijn "nieuwe" Jordan (Midland)...... :-k
Dirk - Giulia2000TS

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 24, 2005 20:32

Wie durft nu nog te beweren dat F1 saai is??? http://www.timesonline.co.uk/article/0, ... 59,00.html

Ferrari nog steeds enige team dat contract met Ecclestone heeft getekend.Andere teams
niet akkoord met actie van Ferrari en Ecclestone.

duke
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: De nieuwe wereldkampioen test zijn F1 auto....

ma jan 24, 2005 20:49

Ik ga ook weer even kijken, maar als het weer net zo saai is als de laatste jaren dan haak ik snel af. Vind het wel weer een knappe prestatie (financieel gezien) dat er één, en misschien zelfs twee Nederlanders mee gaan doen. Heb over Albers niet veel zinnigs te zeggen. Ga dan ook geheel onbevooroordeeld kijken hoe hij het er vanaf brengt. Alhoewel hij natuurlijk niet het beste materiaal van het veld heeft, zou het toch leuk zijn als ie een keer in de top tien kan finishen.

Snap trouwens niet dat Schumi niet eens laat zien wat hij echt waard is door in een iets mindere auto te stappen. Altijd maar voorop zonder tegenstanders in de buurt lijkt mij niets aan.

Alhoewel ik motorsport niet echt leuk vind, heb ik wel veel waardering voor Valentino Rossi die steeds maar weer laat zien een echte kampioen te zijn.

Ik ben het compleet met je eens. Op dit forum heb ik het er ook al over gehad. Schumi mist het lef om eens naar een ander team te stappen. En ja, ik vind Formule 1 saai. Heel saai. Als ik een race wil zien die barst van de spanning en positiewisselingen dan kijk ik naar de MotoGP. Ook al is Rossi de snelste, het blijft gewoon spannend, heel het seizoen lang. Als ik 1 iemand mag kiezen uit de auto- en motorsport dan is het ongetwijfeld Valentino Rossi.
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

jolinos

ma jan 24, 2005 21:02

schummi heeft zeker het lef wel om naar ander team te gaan alleen Ferrari betaald beter en krijgt hij de opbrengst van zijn eigen MS collection.

Ron dennis wou schumacher een paar jaar terug heel graag maar de opbrengsten van zijn collectie en miniaturen daar zou schumacher niks van krijgen.
Hij is niet gek he, dat levert hem net zoveel op als zijn jaarsalaris bij Ferrari.

Waarom zou ie trouwens naar ander team gaan hij heeft zijn eigen in loop van de jaren zeker wel bewezen Benneton is niet meer wat het was en Ferrari is nu zo aan de top wat het nooit is geweest.
Maar achter schumacher staan niet te vergeten een goed team jean todt,ross brawn die zijn ook het brein van succes.

jolinos

ma jan 24, 2005 21:05

trouwens om op vallentino rossi te komen zo lang hij in de 500 cc rijdt is daar ook weinig aan die gast wint ook alles al vertrekt ie laatste van start net zo'n talent als schumacher maar dan op 2 wielen.

Als je echte actie wil kijk dan naar de rally dat is pas spectaculer maar ja ieder zijn meug.

duke
Advanced Member
Advanced Member

ma jan 24, 2005 21:22

trouwens om op vallentino rossi te komen zo lang hij in de 500 cc rijdt is daar ook weinig aan die gast wint ook alles al vertrekt ie laatste van start net zo'n talent als schumacher maar dan op 2 wielen.

Als je echte actie wil kijk dan naar de rally dat is pas spectaculer maar ja ieder zijn meug.
500cc is niet meer. Het is nu 990cc 4takt geworden. Dus volgens jouw doet Schumacher het vooral om het geld? Zou best kunnen, maar dat vind ik dan spijtig voor Schumacher. Een echte racepiloot is in mijn ogen iemand die graag de confrontatie aangaat met andere piloten. Die andere het vuur aan de schenen wil leggen en houdt van een uitdaging. En dat heeft Schumacher niet, die gaat liever op het geld af. Ik zie trouwens Schumacher niet doen, wat Rossi heeft gedaan. Maar Schumacher blijft wel de man die 7 maal wereldkampioen is en dat zie ik niet direct iemand nadoen, hoewel Fangio ook 5 maal wereldkampioen is geworden. Dat was nog eens racen !
En wat je zegt van rally: volledig akkoord. PURE KUNST !

matra sports
Guru
Guru

ma jan 24, 2005 21:27

Formule 1 is saai omdat Ferrari alle touwtjes in handen heeft, Ferrari bepaald wat andere teams betaald krijgen en neemt daar zelf het meervoudige van. Schumacher blijft bij Ferrari want in een andere wagen wordt ´ie geen kampioen. Als hij zou over stappen zou eens temeer blijken dat geld het wint van de coureur....... :cry:

matra sports
Guru
Guru

ma jan 24, 2005 21:31

@Jolinos : of een heuvelklim :wink:

@Duke : Schumacher met Fangio vergelijken is niet eerlijk :wink: Toen was het veel moeilijker om kampioen te worden ! Eigenlijk moet je het palmares van Fangio maal 2 doen !!!!! :wink:

duke
Advanced Member
Advanced Member

ma jan 24, 2005 21:46

@Jolinos : of een heuvelklim :wink:

@Duke : Schumacher met Fangio vergelijken is niet eerlijk :wink: Toen was het veel moeilijker om kampioen te worden ! Eigenlijk moet je het palmares van Fangio maal 2 doen !!!!! :wink:

HAHAHAHAHA Gelijk heb je :lol:

duke
Advanced Member
Advanced Member

ma jan 24, 2005 21:47

Als hij zou over stappen zou eens temeer blijken dat geld het wint van de coureur....... :cry:
Dit geldt niet voor Valentino Rossi.

matra sports
Guru
Guru

ma jan 24, 2005 22:00

@Duke : :wink:

apropos België : Thierry Boutsen won tweemaal in 1989 en eenmaal en in 1990. 3-0 voor België ! Ik weet het nog goed. Om de zondag bij oma op bezoek samen met mijn ooms,pa en opa F1 kijken. Achteraf lijkt het allemaal mooier dan het was wellicht, of romantiseerd men teveel, maar toch..... Het was geweldig. Als reservebelg blijven dat soort momenten toch hangen ( en dat terwijl er veelal in Lemiers gekeken werd.....)

Tijd voor een nieuwe Belg ! [-o<

duke
Advanced Member
Advanced Member

ma jan 24, 2005 22:24

@Duke : :wink:

apropos België : Thierry Boutsen won tweemaal in 1989 en eenmaal en in 1990. 3-0 voor België ! Ik weet het nog goed. Om de zondag bij oma op bezoek samen met mijn ooms,pa en opa F1 kijken. Achteraf lijkt het allemaal mooier dan het was wellicht, of romantiseerd men teveel, maar toch..... Het was geweldig. Als reservebelg blijven dat soort momenten toch hangen ( en dat terwijl er veelal in Lemiers gekeken werd.....)

Tijd voor een nieuwe Belg ! [-o<
Bas Leinders is testpiloot bij Minardi, maar die zal er niet veel van terecht brengen vrees ik. Je moet met heeeeeeel veel geld over de brug komen wil je het maken in de top van de autosport.

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jan 24, 2005 23:15

IK weet niet of het waar is maar ik hoorde dat onze Jos naar Amerika gaat in de Champ Cars. Ik hoop dat ze daar dan wel grintbakken hebben op die ovals. :blue_lol:

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

di jan 25, 2005 08:43

Ecclestone said firmly that they will, but Paul Stoddart, the owner of Minardi, said: “Ferrari are founding members of the GPWC, which has started to come alive, and then cut the legs from underneath it. No other team has been consulted yet, so we wait to see what is coming.”
Ferrari have refused to agree to cuts in expensive test programmes agreed by the nine and are demanding bigger compensation for attending the British Grand Prix after the other teams agreed to take a loss to ensure that the race will go ahead. Ferrari’s unilateral deal with Ecclestone will only add salt to the wounds.

Of Stoddart wordt voor karretje gespannen of kerel heeft echt een goed verhaal
Stoddart komt bij mij sympatico, betrouwbaar en zakelijk over. Forza Minardi !!

Terug naar “Het Forum Café”