Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Weg!! misbruikers moet van de buis!!

ma feb 13, 2006 22:57

Over die 164 gesproken.
Zag vandaag ook zo'n 164 achter Oude Pekela (provincie Groningen) crossen.
Ook met een strijkplank.

Toevallig zelfde persoon? :?

Naja...over wegmisbruikers gesproken.
Waardeloos programma.
En dan elke keer die 2 bruinjagers aanhoren en aanzien word je gewoon beroerd van.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Doix

Re: RE: Weg!! misbruikers moet van de buis!!

ma feb 13, 2006 22:57

Live Meegemaakt :

ik reed op m'n toenmalige motorfiets honda cbr 600f2.,Bergen op zoom richting liefkenskoektunnel geen haast(160) mooi weer zonnetje. :D
Kom ik het volgende taffereeltje tegen bordeaux rood golfje 3.keurige jongeman erin helemaal geen petjes type.
Rijdt keurig 110-115 kmh.
Gaat er een donker gekleurde volvo station v70 of id. op zijn bumper rijden !
Iets geschrokken/geirriteerd geeft hij gas bij en rijdt nu 125-130 kmh.
Volvo rijdt tot bijna tegen de Golf.....Golf geeft gas bij en rijdt nu 145 kmh...
Volvo rijdt wederom tot bij de bumper van de Golf....Golf bestuurder is nu echt boos en trapt alles in wat hij nog over heeft....
Enn TTTaaannnaaaa Wat een toeval daar komt een Motoragent uit het niets aanvliegen 200+.. en houdt de jongeman aan!!
ZZoozzo Jongeman u heeft wel errug veel haast he. $$Dat gaat hier $$ Veel $$ centjes $$ opbrengen $$ eehh pardon Kosten.!!
Ondertussen stonden de Parrasieten uit De V70 dit te Filmen...........

Nogmaals ik heb het zelf gezien :evil:
Ik neem aan dat de Golf niet onnodig links hield? Anders was de enige optie geweest: naar rechts en negeren .....

[do not try this at home mode]
maar okee, het schijnt dat dat soort entiteiten die zich plachten voor te bewegen in Volvo's en ander onopvallend rijtuig trainingen krijgen om als een gek door het verkeer te kunnen rijden en om kundig met veel te hoge snelheid onbekende wegen en dorpen te kunnen penetreren.... misschien had het Golfje geen gas moeten geven maar eens een reactietest door de rem te gebruiken? Kijken of ze echt zo goed zijn als ze beweren .... :wink:
[/do not try this at home mode]

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

di feb 14, 2006 08:31

Gewoon een schakelaar tussen je remlichten , kun je ze even laten branden.
De Parrasieten achterlatend met een hartverzwakking ,en je loopt geen enkel gevaar ! :twisted: :twisted:
Try this at home !!
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

van G
Guru
Guru

di feb 14, 2006 11:35

Rempedaaloptie werkt ook leuk bij een select groepje truckers,

die menen 93½ kph te moeten rijden op 30cm vanaf mijn bumper :angry: waar je 80 mag.

Ik wist niet dat een extra setje mistlampen of 6 teveel,

die schijnbaar altijd moeten branden ineens zo dicht op het wegdek komen te zitten.

:jumping:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

di feb 14, 2006 15:13

Ik vind dat maar linke grapjes. Je vergeeft het jezelf nooit als die knuppel achter je in een slip raakt/schaart oid omdat ie van je lampies schrikt.

Wees maar de slimste en laat ze.....

Ik laat meestal even gas los om daarna gelijk weer gas bij te geven. Een mistgordijn is dan het resultaat :oops:

Adios, JR

stennie
Advanced Member
Advanced Member

di feb 14, 2006 15:44

Blijkbaar zitten de meeste klagers toch weer voor de buis als het programma erop komt.
Hebben ze weer wat om over te zeiken op 't forum :jumping:

Overigens dat stukje weg uit het filmpje ken ik:
Je kunt daar inderdaad het gas even flink opentrekken :twisted: :evil:

Jammer dat die vieze krul er met zijn betweterige one-liners weer bij moet:
Ik zou zijn weggedrag wel eens willen filmen :twisted: :twisted:
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

Raimon
Guru
Guru

di feb 14, 2006 15:50

Ik ben zo'n 'kneus' die wegmisbruikers wel leuk vindt en het ook geregeld kijkt...

Die presentator is een mafkees en als Spee op tv komt in dat geanimeerde gesprekje met die krullebol, ga ik acuut naar het toilet... Maar verder, vermakelijk programma!'

Als je je er aan ergert of er niets aan vindt, kun je toch gewoon zappen?? Lekker Idols kijken of een ander stukje kwaliteitstelevisie... :roll:
156 SW 1.9 JTD

164 Q4

di feb 14, 2006 16:05

Ik vind dat maar linke grapjes. Je vergeeft het jezelf nooit als die knuppel achter je in een slip raakt/schaart oid omdat ie van je lampies schrikt.
Bedoel je in dit geval die bumperklevende oom agent in 'zijn' volvo? Die had ik in zo'n dergelijk geval wel heel erg graag in de slip willen zien gaan. Was daarna natuurlijk ook wel even naar 'm toe gegaan om vervolgens zeeeer bijdehand te gaan doen (ja OK; dapper maar dom) en hem te tracteren op de hele reeks aan spreuken over veiligheid en wat niet mag (zoals die de hele tijd door oom agent aan ons wordt verteld op zo'n kleuterachtige manier). De gele duim had die dan natuurlijk ook niet meer verdient (eerder de huidskleurige middelvinger :lol: ).

Had die de slippartij natuurlijk wel moeten overleven anders heb je d'r niet veel aan (en kun je direct wel weer doorrijden :wink: :lol: )

Wat bumperklevers in het algemeen aangaat stoor ik me persoonlijk daar niet zoveel aan. Ik ga gewoon van het gas af en nog veeel langzamer rijden. Vreemd genoeg houden ze dan meestal wel meer afstand (zal toch wel een logica achter zitten) :-k .

Canguro
Member
Member

do apr 06, 2006 17:46

Zo doe ik het:

Toevallig zap ik lang dat vervloekte programma,
ik zap snel verder,
ik rust even uit,
ik neem een slok bier
en ik ga verder met m'n leven.

Noem me simpel, maar IK heb me niet geergerd...

:mrgreen:
ja
Laatst gewijzigd door Canguro op do apr 06, 2006 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
groeten
Patrizio

33 1.7IE 8v
33 1.7IE 16v

Afbeelding

164 Q4

do apr 06, 2006 18:13

Over die 164 gesproken.
Zag vandaag ook zo'n 164 achter Oude Pekela (provincie Groningen) crossen.
Ook met een strijkplank.

Toevallig zelfde persoon? :?
Was laatst aan het tanken in Winschoten en toen reed daar ook een groene oud type 164 voorbij met een gigantisch grote achterspoiler. M'n vriendin en ik hebben d'r hard om moeten lachen, het zag er werkelijk niet uit op zo'n verder standaard wagen.

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

do apr 06, 2006 18:48

ken er iemand dan het autoprogramma met zo'n OV heikneuter genaamd Bavo Galema ofzoiets :?
En dan moest ie de nieuwe daihatsu coure 1.0 uittesten ofzo, nou eeh heeeeeeel handig en veelzijdig interieur en pittige prestaties :shock: hehe en dan ging die driften :roll:

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

do apr 06, 2006 19:46

Jaaa. dat programma met Bavo Galema is ook een verschrikking. De beste man wil grappig doen maar zit vast aan wat de importeurs aan het programma afstaan. Was destijds geloof ik ook de reden dat Huub Stapel (toch?) met auto programma's gestopt is. Hij wou het op de manier van Top Gear doen, maar mocht niet van de programma-bazen, want er was geen geld om zelf auto's te regelen en dus danst men naar de pijpen van de importeurs. Daarom zie je soms ook filmpjes die recht uit de pers-introductie-film worden ingemonteerd.

Top Gear heeft als voordeel dat ze financieel onafhankelijk zijn, daarom kan Clarkson c.s. af en toe wat minder diplomatiek uit de hoek komen.

Overigens ben ik het met het commentaar over Wegmisbruikers wel eens, maar hoe staat Blik op de Weg in dit rijtje? Wat mij betreft iets beter, maar het principe wijkt niet veel af van Wegmisbruikers toch?. Gelukkig zonder Spee en z'n vermanende vingertje ;)

tommie
Guru
Guru

do apr 06, 2006 20:20

Bedoel je in dit geval die bumperklevende oom agent in 'zijn' volvo? Die had ik in zo'n dergelijk geval wel heel erg graag in de slip willen zien gaan. Was daarna natuurlijk ook wel even naar 'm toe gegaan om vervolgens zeeeer bijdehand te gaan doen (ja OK; dapper maar dom) en hem te tracteren op de hele reeks aan spreuken over veiligheid en wat niet mag (zoals die de hele tijd door oom agent aan ons wordt verteld op zo'n kleuterachtige manier). De gele duim had die dan natuurlijk ook niet meer verdient (eerder de huidskleurige middelvinger :lol: ).

Had die de slippartij natuurlijk wel moeten overleven anders heb je d'r niet veel aan (en kun je direct wel weer doorrijden :wink: :lol: )

Wat bumperklevers in het algemeen aangaat stoor ik me persoonlijk daar niet zoveel aan. Ik ga gewoon van het gas af en nog veeel langzamer rijden. Vreemd genoeg houden ze dan meestal wel meer afstand (zal toch wel een logica achter zitten) :-k .
ik ga idd ook langzamer rijden.. dan zijn ze plotseling ineens wel verder weg idd..
en anders druk ik een keer de knop van mn mistachterlicht in.. ik heb er 2 namelijk, en aangezien ik ook maar 2 remlichten hebben weten ze het verschil toch niet en gaan ook een grotere afstand bewaren ;)
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

*****5Sterren*(6)

vr apr 07, 2006 11:43

Dit soort programma's vermaakt mij bijzonder.. Leuk om te zien hoe een stel triesterikken de wegen onveilig naken, en nog leuker te zien hoe ze in eerste instantie vernederd worden door de politie, en in de meeste gevallen (meer dan 50 Km/h te hard) daarbij ook nog eens hun rijbewijs moeten inleveren. En voor bumperkleven maakt de Officier van Justitie een mooi prijsje af. Afhankelijk van de rapportage van de dienders kan dit oplopen tot € 300,- meen ik.
De meeste randfiguren in al die afleveringen spelen niet alleen met hun eigen leven maar ook met dat van jou en/of je kinderen.
Ik zou zeggen: Omhoog die straffen!

*****5Sterren*(6)

vr apr 07, 2006 11:46

Jaaa. dat programma met Bavo Galema is ook een verschrikking. De beste man wil grappig doen maar zit vast aan wat de importeurs aan het programma afstaan. Was destijds geloof ik ook de reden dat Huub Stapel (toch?) met auto programma's gestopt is. Hij wou het op de manier van Top Gear doen, maar mocht niet van de programma-bazen, want er was geen geld om zelf auto's te regelen en dus danst men naar de pijpen van de importeurs. Daarom zie je soms ook filmpjes die recht uit de pers-introductie-film worden ingemonteerd.

Top Gear heeft als voordeel dat ze financieel onafhankelijk zijn, daarom kan Clarkson c.s. af en toe wat minder diplomatiek uit de hoek komen.

Overigens ben ik het met het commentaar over Wegmisbruikers wel eens, maar hoe staat Blik op de Weg in dit rijtje? Wat mij betreft iets beter, maar het principe wijkt niet veel af van Wegmisbruikers toch?. Gelukkig zonder Spee en z'n vermanende vingertje ;)

Uit het hart gegrepen Ezin Rossi! Volkomen rake tekst.
Maar Stapel wilde het 'clowntje' uithangen en dan moet je wel wat meer in je mars hebben om Topgear ook maar te benaderen. Er was ruzie tussen hem en de productieman (Kees Baars).
Allemaal praalhansjes...

Terug naar “Het Forum Café”