Net rond 9:15 uur amersfoort de A28 knooppunt hoevelaken een zilvere 156.
En 5min een witte mito op de A1 afslag a'foort noord.
De 8c spider staat altijd ( idd in de winter ) bij Autohaus trockle in de showroomGister middag in Emmerich (Duitsland) een grijze 8C Spyder,
Gisteren 450 km door nederland met een oprijwagen met bert achterop en ik ben gewoon niet gespot! Boehoe!
Heel erg gaaf om zien!Geen Alfa maar wel respect, sinds enkele maanden staat deze Bristol altijd her en der bij mij in de buurt geparkeerd, jaja nette buurt, oud geld (grapje is de uitgaansbuurt en tuig loopt over je motorkap), heb het kenteken nagetrokken en het is een ´69 met 5.7 V8, en handgemaakt incl het dak want daar zitten wat rare kronkels in. Zonet tijdens onweersbui een foto gemaakt. En ondanks de merkwaardig lange voorschermen heeft ie niet het luikje waar het reservewiel achter zit.
Hé, die heb ik ook gezien onderweg naar Delft. Echter zag ik 'm dacht ik in de buurt van Breda!Als we het toch over niet Alfa's hebben
Ik zag afgelopen vrijdagmiddag een schitterende witte Lancia Delte Integrale Evo rijden in het centrum van Rotterdam.
Wel een import wagen, maar dat mag het straatbeeld niet verpesten
Als je smiddags over de A28 reed(rondom Harderwijk), heb ik je wel gespot.Gisteren 450 km door nederland met een oprijwagen met bert achterop en ik ben gewoon niet gespot! Boehoe!