Was wel voor het eerst sinds ik hier woon dat ik hier een 75 heb zien rijden!

Ik heb ze gisterenmiddag ook door Zuid Holland zien rijden.Gisteren in Nijkerk 1e serie GTV 1e serie +sprintje met historischerally bordjes
Dat is het op zeker een andere rally geweest die langs kwam.@ Tjerry,
't Sprintje was echt zwart hoor, en aan het einde van de dag zat ie aardig onder de modder vanwege de vele zandweggetjes. Sprintje is met redelijk weer wel geregeld in Capelle aan den IJssel te spotten.
We hebben gisteren samen met de fam. Poulissen in de groene Alfetta gt de Brezan rally for kids gereden, was een mooie route met veel onverhard.
Gr.
Edwin
Jaa jij roept vooraf al waar je gaat rijden, jij wíl gewoon gespot worden...Ik vertek zo vanuit Enschede naar Nijmegen om vervolgens een paar uur later via barendrecht weer terug naar Enschede te rijden..
Bij elkaar een dikke 400km, ben benieuwd of ik nu eens gespot ga worden..
En we gaan met een donkerblauwe 164 Super...
Welke TS heb jíj dan weer gekocht?Jaa jij roept vooraf al waar je gaat rijden, jij wíl gewoon gespot worden...Ik vertek zo vanuit Enschede naar Nijmegen om vervolgens een paar uur later via barendrecht weer terug naar Enschede te rijden..
Bij elkaar een dikke 400km, ben benieuwd of ik nu eens gespot ga worden..
En we gaan met een donkerblauwe 164 Super...![]()
![]()
Grtz,fRank
Ps afgelopen dinsdag bijna 750km gedaan kriskras door NL met de schreeuwend blauwe 156sw (waarvan de helft van de kilometers in t gezelschap van een knappe grigio medio 75ts)ook niet gespot hier...![]()