Nog wat van The man in black dan:
https://www.youtube.com/watch?v=ml4HylhHFGk
Ah heerlijk ... Johnny Cash... dan kan ik namelijk t bruggetje maken naar deze plaat; Millionaire van Guild of Stags... vandaag op de radio gehoord, zo geweldig !! Nieuwe band, goeie oude sound! Doe je haar met een gitaar ...
sow..RIP..............
http://www.telegraaf.nl/prive/21535109/ ... den__.html
Tuurlijk gaat dat door. Een alternatief voor Hanneman hadden ze altijd al (vorig jaar ook op Fortarock gezien, en daar was niets mis mee). Lombardo is er weer eens uitgegooid, maar King & Araya laten hun geldboompje echt niet samen met Hanneman sterven hoor. 'Gewoon' met 50% van de originele bezetting op tour...!Die spinnenbeet was slecht een coverup, dat klopt.
Hij had een giga drankprobleem, en gezien de oorzaak van zijn overlijden zal dat wel een rol gespeeld hebben.
Desalniettemin weer een van de oervaders die er tussenuit piept.
Ben benieuwd of het huidige toerschema nog doorgaat.
Vervanger was al bekend, en ook dat Lombardo wederom exit is vanwege "je stelt teveel lastige vragen over poen, en daar hou ik niet van dus kick ik je wederom eruit - vrij naar: K.King, band-kicker", maar Hanneman is een van de oprichters van de band, en ik voel 'm al aankomen dat weduwe/next of kin de boel gaan lopen verzieken wegens "rechten op" etc.Tuurlijk gaat dat door. Een alternatief voor Hanneman hadden ze altijd al (vorig jaar ook op Fortarock gezien, en daar was niets mis mee). Lombardo is er weer eens uitgegooid, maar King & Araya laten hun geldboompje echt niet samen met Hanneman sterven hoor. 'Gewoon' met 50% van de originele bezetting op tour...!Die spinnenbeet was slecht een coverup, dat klopt.
Hij had een giga drankprobleem, en gezien de oorzaak van zijn overlijden zal dat wel een rol gespeeld hebben.
Vervanger zal Gary Holt van Exodus zijn, die waarschijnlijk permanent blijft bij Slayer. (En Exodus)Vervanger was al bekend, en ook dat Lombardo wederom exit is vanwege "je stelt teveel lastige vragen over poen, en daar hou ik niet van dus kick ik je wederom eruit - vrij naar: K.King, band-kicker", maar Hanneman is een van de oprichters van de band, en ik voel 'm al aankomen dat weduwe/next of kin de boel gaan lopen verzieken wegens "rechten op" etc.Tuurlijk gaat dat door. Een alternatief voor Hanneman hadden ze altijd al (vorig jaar ook op Fortarock gezien, en daar was niets mis mee). Lombardo is er weer eens uitgegooid, maar King & Araya laten hun geldboompje echt niet samen met Hanneman sterven hoor. 'Gewoon' met 50% van de originele bezetting op tour...!Die spinnenbeet was slecht een coverup, dat klopt.
't is niet te hopen.
We zullen het 7 juni zien...
Blijft hoe dan ook behoorlijk klote nieuws.