ErwinV6

RE: Schumi is Back!

za mei 29, 2010 13:26

Grappig dat mensen nog steeds zeggen dat Schummi niet kan winnen want de Mercedes is geen goede auto!
Begrijp daar niets van dan is De Ferrari ook een vrachtwagen (deze uitspraak is niet gebaseerd op de bovenstaande uitslag :wink: )
Denk dat Schummi best moet kunnen winnen dit jaar (als hij goed genoeg is)...

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

za mei 29, 2010 13:50

Alonso geen top 10 , p12 ... Vettel, Webber, Hamilton, Rosberg, Massa !, Button, Petrov ! voor Kubica, Kobayashi !, Schumi p10 dan al definietief Sutil 11, Alonso, DeLARosa, Buemi, Rubinho, Alguersari, Hulk dan de 1st geëlimineerden ; Liuzzi, Trulli, Kova (binnen 3sec), Glock, Senna(circuit voor mannen met balls in turn 8) voor DiGrassi & Chandhok !
Nu is't welke RB op pole en waar komt de rest...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

za mei 29, 2010 14:01

Webber alweer voor Hamilton, Vettel, Button, Schumi, Rosberg, Kubica, Massa, Petrov & Koba .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Tom VDW
Guru
Guru

Re: RE: Schumi is Back!

za mei 29, 2010 14:10

Webber alweer voor Hamilton, Vettel, Button, Schumi, Rosberg, Kubica, Massa, Petrov & Koba .
Jammer van het foutje op het einde van Schummi (gaat hem morgen misschien wel zuur komen te staan),
maar hij blijkt toch steeds beter in het ritme te komen..

Kun niemand ontkennen toch? :lol:

ErwinV6

za mei 29, 2010 14:19

Jammer van het foutje op het einde van Schummi (gaat hem morgen misschien wel zuur komen te staan),
maar hij blijkt toch steeds beter in het ritme te komen..

Kun niemand ontkennen toch? :lol:

2 vd. 3 Q's was hij langszamer als Rosberg, uiteraard in de belangrijkste was hij 1 tiende sneller en daar gaat het om, maar verklootte ook een belangrijk setje zachte banden, weinig schokkends dus.
Overigens vind ik Alonso wel erg wispelturig, en de Ferrari blijkt toch meer vrachtwagen te zijn als gedacht, een regelrechte tegenvaller (jammer) :roll:

Tom VDW
Guru
Guru

za mei 29, 2010 14:29

Vond Massa inderdaad ook wel erg langzaam :?

En ja..Webber is echt wel goed op dreef..

Michel vd Grinten
Guru
Guru

za mei 29, 2010 20:30

Wat als Schumi nu eens die laatste hotlap wel was rond gekomen....?
Ik denk dat er morgen een mooie race gaat ontstaan.
Vettel met Schumi? Vettel met de McLarens? Alonso gefrustreerd die Schumi eraf rijdt?

Anyways. Morgen wederom: RTL Plus, RTL7 en BBC2. Al naar waar de beste beelden/ info zijn.
Ps. Via de teletekst van RTL Plus krijg je via pagina 250 alles vrij rap te zien wat Der Schumi denkt, doet en zegt....

Iets anders: je moet het wel maar te doen hebben met die Rosberg. In het verleden bleken veel teamgenoten over nogal wat "onderdanigheid" te moeten beschikken om met Der Schumi rondrijden te mogen:

Coulthard: "Ik weigerde een contract van Ferrari"

Coulthard: David Coulthard reed in 2008 zijn laatste Formule 1-race. Deze race reed hij voor het team van Red Bull Racing. Hij startte zijn carrière bij Williams waarna hij ook voor McLaren reed. Tijdens deze periode bij McLaren kreeg de Schot een aanbod van Ferrari. Coulthard weigerde het aanbod.

Coulthard is tegenwoordig analist bij de Britse zender BBC, en vertelde het volgende hierover: "In de tijd dat ik bij McLaren reed heb ik onderhandeld met Ferrari. Ik ontmoette Jean Todt in Parijs waar we gesprekken hadden. Toen uiteindelijk het contract kwam, stond er letterlijk in; als ik derde lig en Michael Schumacher vierde, ik hem zou moeten laten passeren. Dat zou ik nooit doen, en toendertijd was ik nog jong en had ik nog het idee dat ik Michael zou kunnen verslaan!"

Bron: http://www.f1today.nl/20100529/coulthar ... rrari.html

marcoloco
Full Member
Full Member

zo mei 30, 2010 13:26

mijn voorspelling voor vanmiddag :

1 Hamilton
2 Webber
3 Vettel
4 Button
5 Rosberg
6 Schumacher
7 Alonso
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

marcoloco
Full Member
Full Member

zo mei 30, 2010 15:24

Dat is nou echt racen, de 2 redbulls die alles geven (beetje stom gedaan)
en vlak daarna de 2 mclarens (beetje slimmer)
en niet zoals in de tijd dat schumacher de man was(mede door die teamorders) dat ze teammaten hem niet mochten inhalen :( :(
gelukkig is die tijd voorbij.
respect to the new F-1 drivers. :D :D
Laatst gewijzigd door marcoloco op zo mei 30, 2010 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 30, 2010 15:42

Door subtiele team orders gaat Button niet opnieuw in de aanval bij Hamilton dus teamorders bestaan nog steeds alleen ze worden wat netter ingepakt. (jenson je moet meer brandstof en banden besparen met name in bocht 8 :wink: )

Toch Schumacher die Rosberg, Massa, Alonso en nog 8 anderen achter zich hield. Niet gek he voor zo'n ouwe.... maar gelukkig brengt ie niets extra's mee in de f1 [-(

Jammer van de Red Bulls, ze reden een nette race.
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

ErwinV6

zo mei 30, 2010 15:52

Toch Schumacher die Rosberg, Massa, Alonso en nog 8 anderen achter zich hield. Niet gek he voor zo'n ouwe.... maar gelukkig brengt ie niets extra's mee in de f1 [-(

Nee idd. :lol:
Mooi dat het nu ineens als een verdienste wordt uitgelegd dat Schummi mensen achter zich houd :mrgreen:

Verder was het lullig voor Vettel maar hij was degene die van zijn lijn afweek, dus kan Webber niets verwijten.
Ook mooi gevecht tussen Hamilton en Button trouwens zeer netjes geracet met ruimte laten voor je tegenstander 8)
Maar voor mij was de actie van de race hoe Button Schummi buitenom inhaalde, maarja dat zal wel weer als geluk worden uitgelegd :roll:

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 30, 2010 15:56

@ ErwinV6;

je roept het over jezelf af #-o .... met constant van die opmerkingen als "maarja dat zal wel weer als geluk worden uitgelegd "

Iedereen weet inmiddels wel hoe jij over meneer Schumacher denkt, kun je het niet een keer laten rusten? [-o<
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

ErwinV6

zo mei 30, 2010 16:03

giuliettaevo:Grappig je beticht mij van in herhaling treden maar leg jij mij dan een x duidelijk uit wat hij extra brengt in f1 wat je beweerd? (buiten de kijkcijferd want dat moet ik hem echt nageven, zelfs ik kijk weer vaker......)

Nee, het gaat erom dat jullie overal een punt aan lullen en alles de hemel inprijzen wat der Schummi doet.
Of men nou wel of niet fan is van hem.
Ik doe eigenlijk hetzelfde alleen andersom, ik heb een hekel aan die knakker (en schaam me daar niet voor)en ik geniet ervan als hij buitenom ingehaald wordt door Button en eigenlijk niets schokkends laat zien
al zeggen jullie van wel.
Kop om man als je nu al gaat zeggen dat het toch niet verkeerd is dat die oude knakker mensen achter zich houd, dan heb je het volgens mij niet begrepen, daarvoor is hij niet teruggekeerd in de F1 Toch? :wink:
Ik vond het iig. een leuke race!
Laatst gewijzigd door ErwinV6 op zo mei 30, 2010 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.

marcoloco
Full Member
Full Member

zo mei 30, 2010 16:07

Nee, het gaat erom dat jullie overal een punt aan lullen en alles de hemel inprijzen wat der Schummi doet.
Of men nou wel of niet fan is van hem.
Ik doe eigenlijk hetzelfde alleen andersom, ik heb een hekel aan die knakker (en schaam me daar niet voor)en ik geniet ervan als hij buitenom ingehaald wordt door Button en eigenlijk niets schokkends laat zien
al zeggen jullie van wel.
Kop om man als je nu al gaat zeggen dat het toch niet verkeerd is dat die oude knakker mensen achter zich houd, dan heb je het volgens mij niet begrepen, daarvoor is hij niet teruggekeerd in de F1 Toch? :wink:
die schummi aanbidders gaan jou toch nooit begrijpen :wink:
ze zijn blij met elk klein dingetje.(denken dat de oude tijd weer terug is) :shock:
beetje in de ontkenningsfase 8)

ErwinV6

zo mei 30, 2010 16:09

Ach je hoeft het ook niet met mij eens te zijn, maar wordt een beetje moe van dat opgehemel zonder dat daar (volgens mij) echt reden toe is.......
Ik heb genoten van Button iig :wink:

Terug naar “Het Forum Café”