Wat als Schumi nu eens die laatste hotlap wel was rond gekomen....?
Ik denk dat er morgen een mooie race gaat ontstaan.
Vettel met Schumi? Vettel met de McLarens? Alonso gefrustreerd die Schumi eraf rijdt?
Anyways. Morgen wederom: RTL Plus, RTL7 en BBC2. Al naar waar de beste beelden/ info zijn.
Ps. Via de teletekst van RTL Plus krijg je via pagina 250 alles vrij rap te zien wat Der Schumi denkt, doet en zegt....
Iets anders: je moet het wel maar te doen hebben met die Rosberg. In het verleden bleken veel teamgenoten over nogal wat "onderdanigheid" te moeten beschikken om met Der Schumi rondrijden te mogen:
Coulthard: "Ik weigerde een contract van Ferrari"
Coulthard: David Coulthard reed in 2008 zijn laatste Formule 1-race. Deze race reed hij voor het team van Red Bull Racing. Hij startte zijn carrière bij Williams waarna hij ook voor McLaren reed. Tijdens deze periode bij McLaren kreeg de Schot een aanbod van Ferrari. Coulthard weigerde het aanbod.
Coulthard is tegenwoordig analist bij de Britse zender BBC, en vertelde het volgende hierover: "In de tijd dat ik bij McLaren reed heb ik onderhandeld met Ferrari. Ik ontmoette Jean Todt in Parijs waar we gesprekken hadden. Toen uiteindelijk het contract kwam, stond er letterlijk in; als ik derde lig en Michael Schumacher vierde, ik hem zou moeten laten passeren. Dat zou ik nooit doen, en toendertijd was ik nog jong en had ik nog het idee dat ik Michael zou kunnen verslaan!"
Bron:
http://www.f1today.nl/20100529/coulthar ... rrari.html