Jeetje. Dat heb ik ooit nog in het Noorderlicht gezien, dan besef je pas echt dat je oud wordt. Alles bij elkaar was dat toch wel een grensverleggende band in zijn beginjaren, jammer dat het na 'Draconian Times' nooit meer echt goed is gekomen. Ook jammer dat er legio waar-de-lo-ze kloonbands kwamen, maar daar kon PL niks aan doen natuurlijk. Afgelopen jaar hebben ze vanwege hun jubileum de tracks 'Gothic' en 'My Saviour' nog opnieuw opgenomen met een drummer die wel tot 4 kan tellen.
Ik kende ze alleen van naam, maar dat klinkt echt goed!
Icon is een rode draad voor me geweest, and still is.Jeetje. Dat heb ik ooit nog in het Noorderlicht gezien, dan besef je pas echt dat je oud wordt. Alles bij elkaar was dat toch wel een grensverleggende band in zijn beginjaren, jammer dat het na 'Draconian Times' nooit meer echt goed is gekomen. Ook jammer dat er legio waar-de-lo-ze kloonbands kwamen, maar daar kon PL niks aan doen natuurlijk. Afgelopen jaar hebben ze vanwege hun jubileum de tracks 'Gothic' en 'My Saviour' nog opnieuw opgenomen met een drummer die wel tot 4 kan tellen.
.....rock 'n' Roll just died a little bit more...
rip