Dat is de 33 16V van svaerde die te koop staat!Gister middag net buiten Gulpen richting Margraten een rosso 33 met zwarte velgen gespot.
Dat is de 33 16V van svaerde die te koop staat!Gister middag net buiten Gulpen richting Margraten een rosso 33 met zwarte velgen gespot.
Die 75 is van mij, reed jij toevallig met de grijze 75?Gisteren bij de Wimedo autoslalom een zwartmetallic 75 2.0 carbs, een Lancia Fulvia coupé en een Fiat Ritmo 130TC Abarth!
Jazeker, en dat was een beetje overkill op dat korte baantje, zowel qua gewicht als qua vermogen/koppel. Ik heb alleen maar gevochten tegen overstuur, gek genoeg weinig tot geen onderstuur, dus was wel leuk De banden hadden het ook niet echt naar hun zin (Proxes T1R), althans, ze waren nogal overbelast. Hoe deed de jouwe het?Die 75 is van mij, reed jij toevallig met de grijze 75?Gisteren bij de Wimedo autoslalom een zwartmetallic 75 2.0 carbs, een Lancia Fulvia coupé en een Fiat Ritmo 130TC Abarth!
En dan vind je jezelf te goed om spider en gtv rijders te begroeten of moet ik dat lezen?............. heb naar de Spider en de GTV6 niet gegroet reed namelijk met 1 van mijn Jags.
Was ik niet van plan nee. Al was het maar omdat ik 03-09 op Bestfest ben. Zit zelf in de organisatie, dus dan wil ik op de dag zelf ook bier drinken en worst eten!Ok herkansing dus.
4-09 is ook viva italia Assen zag ik trouwens, niet dat jij daar heen gaat uiteraard...
Grtz,fRank
Waren ze wat aan het rondsmurfen?Gisteren rond 17uur45 een oker kleurige spider bij Muiden. Nog even getoeterd. De 2 inzittenden droegen en wit mutsje.