Afgelopen donderdagmorgen op de Fellenoord in Eindhoven bén ik gespot. Een jongen in een Nissan Micra (echt!) maakte met opgestoken duim en gebaren naar mijn auto duidelijk dat de Micra kennelijk niet uit liefde was aangeschaft
Ach, zo slecht is jullie juul nog niet eens, fantastisch apparaat waar tenmindste mee gereden kan worden zonder dat je er bang voor hoeft te zijnVanmiddag, downtown Dongen, een rode 1600 GTJ Unificato. Origineel NL kenteken.
Onze "trots" stond een straat verderop geparkeerd....een redelijk in staat van ontbinding verkerende Giulia...
Tsjong, ned. kenteken? oud of import?Vandaag rond 13:00, A2 ter hoogte van Afslag Maarssen
Zilvergrijze Arna (906) 1.3 in staat van ontbinding... Dacht eerst dat het een Datsun was, maar toen ik hem passeerde zag ik het alfa logo in de grille...
Ben er even naast gaan rijden en toen erachter.
Heb het model op internet opgezocht.
Inderdaad op basis van een Datsun Cherry
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Arna
De bestuurder keek erg sip toen ik hem met de 166 voorbij kwam... Grijze krulletjes. iemand van hier?
Was een mooi potentieeltje geweest dus Gerwin ... jammer van je helmpjegisteravond rond 21:00 op de A20 een nieuwe giulietta met een blonde dame erin, ging er even naast rijden en zag dat ze op de onderarm een tattoo had met: "Alfa Romeo".
Ik lachte nog even vriendelijk, maar dat was incognito want ik had mijn helm op (en nee, ik zat niet in een auto )