ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Schumi is Back!

zo mei 30, 2010 16:15

Ach je hoeft het ook niet met mij eens te zijn, maar wordt een beetje moe van dat opgehemel zonder dat daar (volgens mij) echt reden toe is.......
Ik heb genoten van Button iig :wink:
net zoals ik zo moe wordt van het neersabelen van Schumacher zijn kwaliteiten. Jij kan ook met goed fatsoen niet objectief naar Schumacher kijken. Alles wordt beredeneerd in jouw enge kijk naar Schumacher en een ieder die daar niet in mee gaat is: a. fan of b. ziet het verkeerd.

Tja als je het zo bekijkt is dan ligt het altijd aan de ander..... :^o
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 30, 2010 16:20

giuliettaevo:Grappig je beticht mij van in herhaling treden maar leg jij mij dan een x duidelijk uit wat hij extra brengt in f1 wat je beweerd? (buiten de kijkcijferd want dat moet ik hem echt nageven, zelfs ik kijk weer vaker......)

Nee, het gaat erom dat jullie overal een punt aan lullen en alles de hemel inprijzen wat der Schummi doet.
Of men nou wel of niet fan is van hem.
Ik doe eigenlijk hetzelfde alleen andersom, ik heb een hekel aan die knakker (en schaam me daar niet voor)en ik geniet ervan als hij buitenom ingehaald wordt door Button en eigenlijk niets schokkends laat zien
al zeggen jullie van wel.
Kop om man als je nu al gaat zeggen dat het toch niet verkeerd is dat die oude knakker mensen achter zich houd, dan heb je het volgens mij niet begrepen, daarvoor is hij niet teruggekeerd in de F1 Toch? :wink:
Ik vond het iig. een leuke race!
Erwin, als je even terug wilt kijken in al mijn berichtjes zul je zien dat ik me nog nooit met jullie discussie over Schumacher bemoeid heb... :? Ook ben ik helemaal geen fan van wie dan ook en heb ik zeker niks gemeld over de prestaties van een van de coureurs. Af en toe kijk ik een keer een stukje F1 en ik kan 9 van de 10 keer niet eens zeggen wie wie is... :lol:

Ik wilde je alleen even de mening geven van een onpartijdig lezer over hoe je over komt met je berichten.... :wink: Steeds die negatieve toon begint aardig te vervelen namelijk.
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

ErwinV6

RE: Schumi is Back!

zo mei 30, 2010 16:22

Ik zie geen schokkende dingen beste Ravado dat is alles, ik zeg niet dat hij niet kan rijden, absoluut niet zelfs, in het verleden heb ik wel erg goede acties van hem gezien maar dit seizoen niet!
Daar begon dit draadje ooit over.
Dat heeft niets met neersabelen te maken, iedereen had waarschijnlijk verwacht dat hij meer zou brengen als wat hij tot dusverre doet!
Denk dan ook dat ik wel nuchter ernaar kan kijken eigenlijk...
Nogmaals we hoeven het niet eens te zijn.
Maargoed misschien dat jij wel wat mooie acties van hem heb gezien deze race dan is het prima ben jij tevreden en ik was het al :lol:

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 30, 2010 16:22

die schummi aanbidders gaan jou toch nooit begrijpen :wink:
ze zijn blij met elk klein dingetje.(denken dat de oude tijd weer terug is) :shock:
beetje in de ontkenningsfase 8)[/quote]

@Marcoloc: ik begrijp jou wel: als wannabe godfather wil je natuurlijk dat iedereen naar jou luistert en jou gelijk geeft :wink:

ErwinV6

zo mei 30, 2010 16:24

Maarre aangezien je je alleen in een Schummi discussie mag mengen als je ja en amen komt knikken en zeggen dat hij het geweldig doet ik vind het prima dan zoeken jullie het maar lekker uit.
Veel plezier verder in deze discussie :wink:

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 30, 2010 16:25

Ik zie geen schokkende dingen beste Ravado dat is alles, ik zeg niet dat hij niet kan rijden, absoluut niet zelfs, in het verleden heb ik wel erg goede acties van hem gezien maar dit seizoen niet!
Daar begon dit draadje ooit over.
Dat heeft niets met neersabelen te maken, iedereen had waarschijnlijk verwacht dat hij meer zou brengen als wat hij tot dusverre doet!
Denk dan ook dat ik wel nuchter ernaar kan kijken eigenlijk...
Nogmaals we hoeven het niet eens te zijn.
Maargoed misschien dat jij wel wat mooie acties van hem heb gezien deze race dan is het prima ben jij tevreden en ik was het al :lol:
In mijn ogen is het Schumacher die met de mercedes maximaal presteert (binnen het haalbare van de mercedes) dat vind ik knap!

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 30, 2010 16:25

Maarre aangezien je je alleen in een Schummi discussie mag mengen als je ja en amen komt knikken en zeggen dat hij het geweldig doet ik vind het prima dan zoeken jullie het maar lekker uit.
hey die heb ik eerder gelezen :wink:

ErwinV6

zo mei 30, 2010 16:30

Klopt maar werd niet geaccepteerd ondanks dat ik toch echt mijn contributie van de Schummi fanclub heb betaald.:roll:
Gaan jullie het maar eens zijn, wordt een gezellig 1tonig verhaal met allemaal:

Afbeelding

marcoloco
Full Member
Full Member

zo mei 30, 2010 16:32

@Marcoloc: ik begrijp jou wel: als wannabe godfather wil je natuurlijk dat iedereen naar jou luistert en jou gelijk geeft :wink:

Ravad,ik hoef zeker geen gelijk en al helemaal niet van een fan van meneer boon :(
Laatst gewijzigd door marcoloco op zo mei 30, 2010 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 30, 2010 16:32

aan jouw kant of van mij uit gezien? :wink:

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 30, 2010 16:33

ik hoef zeker geen gelijk en al helemaal niet van een fan van meneer boon :([/quote]
:jumping: :moon:

marcoloco
Full Member
Full Member

zo mei 30, 2010 16:36

ik hoef zeker geen gelijk en al helemaal niet van een fan van meneer boon :(
:jumping: :moon:[/quote]

zegt meer over jou dan over mij.....
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 30, 2010 16:39

ik hoef zeker geen gelijk en al helemaal niet van een fan van meneer boon :(
:jumping: :moon:
zegt meer over jou dan over mij.....[/quote]

:jumping: zo dan maar? :jumping:

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 30, 2010 16:47

inhaal actie button tov schumacher was toch niet zo heel gek? het zat eraan te komen (button was veel sneller) en om nou een uitremactie die je vanuit de buitenbocht inzet (en voor de apex al op de binnenlijn voorbij schumacher bent) nou een buitenom inhaalactie te noemen...

Inhaal actie button vs hamilton was veel mooier, geweldig gevecht waarbij idd ook gewoon stalorders aan det pas komen (maar dat gezeur daarover, de ene keer moet het een teamsport zijn en de andere keer mag je je eigen team niet helpen....)

en eindelijk, koba zeer eerste puntjes, YEAH...
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

zo mei 30, 2010 17:03

Wel alle!!! Je hebt geen enkel recht om nou de gebeten hond te gaan spelen, Erwin. Het enige wat Marco en jij de laatste tijd hebben gedaan is Schumacher bashen. En als mensen dan met een objectievere mening komen, gaan jullie niet op de argumenten in, maar worden deze mensen tegelijk tot diehard fan gebombardeerd, gaan jullie het op de persoon spelen en ga je uiteindelijk verongelijkt lopen doen dat ze jouw mening niet delen. Grow up, man!
En nog iets: aangezien jullie MDP inmiddels al uit dit draadje hebben weggejaagd met dit kinderlijke gedrag, zou ik er niet bepaald rouwig om zijn als jij inderdaad ook wegbleef. Misschien dat er hier dan eindelijk weer eens op een normale manier over Schumacher en over de F1 kan worden gepraat.

Zo, dat lucht op!
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Terug naar “Het Forum Café”