ja dat krijg je he,met een schummi is back topic..
ik mag toch wel mijn mening geven over de persoon schumacher en rare streken die hij had en heeft.
oh nee dat is bashen
het zit em in het feit dat je niks onderbouwd en als een ander wel een onderbouwde mening geeft dan probeer je die met een one-liner af te doen. Op die manier meng je je niet in een discussie maar ben je iets of iemand aan het bashen (ookwel afzeiken genoemd)ja dat krijg je he,met een schummi is back topic..
ik mag toch wel mijn mening geven over de persoon schumacher en rare streken die hij had en heeft.
oh nee dat is bashen
Natuurlijk mag je een mening geven. Graag zelfs, daarvoor is het een forum. En je hoeft echt niet wild-enthousiast te zijn over Schumacher, je mag gerust je kritiek hebben. Maar 100 keer iemand in z'n schoenen schuiven dat hij een fan zou zijn, terwijl hij bij de eerste keer al heeft duidelijk gemaakt dat hij dat niet is, heeft niets meer te maken met een mening geven.ja dat krijg je he,met een schummi is back topic..
oh nee dat is bashen
kijk jij eerst maar eens in de spiegel voor dat jij je mening geeft.het zit em in het feit dat je niks onderbouwd en als een ander wel een onderbouwde mening geeft dan probeer je die met een one-liner af te doen. Op die manier meng je je niet in een discussie maar ben je iets of iemand aan het bashen (ookwel afzeiken genoemd)ja dat krijg je he,met een schummi is back topic..
oh nee dat is bashen
Dan is het niet zo raar dat mensen daar wat van gaan zeggen en als ze dat vervolgens doen, dan wordt het hen kwalijk genomen...
en daar wordt, mijns inziens terecht, tegen geageerd.
ik wordt simpel van jou...dus omdat jij simpel wordt, moet ik in de spiegel kijken?
Het staat al op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=YiIc-A--iNUBack on topic please !
Ik heb wel genoten van deze race. Eindelijk eens 1,2,3 en 4 man, binnen 2 seconden.
Wat een kapitale fout van Red Bull.
Grappig is dat men op RTL Plus de camera beelden liet zien IN BOARD van Vettel. Noch Vettel noch Webber weken van hun lijnen af. Het circuit gaat daar een knikkie naar links.
Naar het lijkt liet Webber geen extra ruimte en Vettel hield de rechte lijn, terwijl het circuit toch naar links knikt.
Team orders? Wel degelijk! Geen wonder dat Hamilton niet blij was ondanks zijn overwinning. Een Phyrrus overwinning noemt men dat
Wel degelijk orders gekregen zoiets als "ARE YOU FUCKING CRAZY? RAMMING EACHOTHER OFF???" of ziets als: "STOP THIS OR WE ALLE GO OVER YOUR GIRLFRIEND HAMILTON!"
En Schumi. Die ouwe rijdt als geen ander, zo goed. Echt goed. Over een paar races gaat ie voor de winst. Niet dat ik dat wil, maar gewoon de feiten!
Man, geweldig seizoen dit.
Heb je de interviews gezien op BBC (waarschijnlijk hetzelfde op RTL). Tijdens het ondervragen van Button zie je Hamilton tegen Webber zeggen dat Vettel het fout deed. Webber beaamde dat en toonde met handgebaren hoe Vettel dat deed en trok toen zijn schouders op uit ongeloof.Blijkt nu dat Webber degelijk langzamer reed: hij stond op fuel save modus.
De inhaal actie, voor zover ter discussie door Vettel was dus absoluut juist. De uitkomst echter niet.
Nou ja. Uithuilen, opstaan en doorgaan. Lijkt het echte leven wel