Ha, mooie spotAfgelopen zaterdag de daily 33 van Hans, je hebt een mooi parkeerplekje in Zwolle!
Ha, mooie spotAfgelopen zaterdag de daily 33 van Hans, je hebt een mooi parkeerplekje in Zwolle!
Ah, was jij dat, ik had je daar ook gespot langs de kant van de weg. Ik dacht nog, ik had wel even kunnen stoppen, maar da's vrij lastig vanaf de vijfde baan als je ineens een Bert op de vluchtstrook ziet staan.Dat was ik idd. Gezellig klussen langs de A4. Gescheurde benzineleiding en ik had nog geen geserve stukje achterin liggen... Zelf even opgelost bij het ANWB station uiteindelijk.Stond die rode afgelopen donderdag een beetje stil te staan langs de A4 richting A'dam? Ik zag een rode Bertone met witte wielen en een sleepwagen ervoor.En het wordt alleen maar beter...
Langzaam maar zeker alle kinderziektes er uit.....
Een schitterende Giulia op de E19 eergisteren, met een blonde krullebol achter het stuur.
Foto volgt.
Oh ja, iemand van hier ?
staat ook nog wat moois op de brug volgens mijDeze Alfa 75 bij iemand van de SCARB gespot, ben even zijn naam kwijt. Er komt een IMSA bodykit. Wordt een daily is mij verteld.