Gebruikersavatar
Martin H
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 609
Lid geworden op: di jul 18, 2006 20:00
Locatie: Achterhoek
Contacteer: Website

Re: RE: Schumi is Back!

di jun 01, 2010 21:53

En weer het ophemelen van Schumi na deze laatste race; ik snap het echt niet, maar zal wel aan mij liggen. Van mij mag hij echt vandaag nog zijn contract inleveren om de kans te geven aan een nieuw talent! :roll: Maar dat is mijn mening en daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Het feit dat het 'knap' is dat ie anderen achter zich houdt... Maar een aanval heeft ie niet kunnen doen.

Greetz,
Bas
Ik vind het in iedergeval ergelijk dat de Mercedes helemaal op Schumacher wordt afgestemd. Net zoals vrijwel alle voorgaande teamgenoten van Schumi, kan Rosberg niet met de afstelling voor Schumi overweg. :(

Gebruikersavatar
ravado
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3900
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:04
Locatie: home is where you dig it

Re: RE: Schumi is Back!

di jun 01, 2010 22:51

En weer het ophemelen van Schumi na deze laatste race; ik snap het echt niet, maar zal wel aan mij liggen. Van mij mag hij echt vandaag nog zijn contract inleveren om de kans te geven aan een nieuw talent! :roll: Maar dat is mijn mening en daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Het feit dat het 'knap' is dat ie anderen achter zich houdt... Maar een aanval heeft ie niet kunnen doen.

Greetz,
Bas
Ik vind het in iedergeval ergelijk dat de Mercedes helemaal op Schumacher wordt afgestemd. Net zoals vrijwel alle voorgaande teamgenoten van Schumi, kan Rosberg niet met de afstelling voor Schumi overweg. :(
hoe kom je daar bij? Staat er ergens in een interview dat de Mercedes op Schumacher wordt afgestemd? Of dat de Mercedes om Schumacher heen wordt gebouwd? Het enige wat Schumacher kan verwijten, als je al over verwijten kan spreken, is dat hij de nodige input geeft op basis van ervaring. In een interview met de bbc gaf Rosberg zelfs aan dat hij dezelfde auto als Schumacher heeft en daar ook graag mee rijdt want ook hij heeft een hekel aan onderstuur bijv.
Of heb ik misschien wat interviews gemist waaruit iets anders duidelijk wordt?
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Gebruikersavatar
Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:08
Locatie: Haaksbergen
Contacteer: Website

RE: Schumi is Back!

di jun 01, 2010 23:06

Volgens mij heb je dat niet gemist... Ik heb ook nog niet gelezen en/of gehoord dat Rosberg naar het 2e plan is verwezen omdat de auto op Schumacher wordt ontwikkeld.. Wat dat betreft doet Schumi het wel goed. Zijn input kan belangrijk zijn voor het team, maar ik geloof niet dat het zo belangrijk is om er een ander jong talent niet de kans voor te geven. Niet meer in ieder geval. 'Vroeger' was Schumi gewoon de beste. En ik was oprecht fan, vooral in zijn Ferrari tijd. Maar ik vind het persoonlijk nog steeds jammer dat hij terug is gekomen. In mijn ogen had ie beter lekker van z'n gezin kunnen gaan genieten en/of mee gaan doen aan DTM/WTCC of evt rally of zo...

Greetz,
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

RE: Schumi is Back!

di jun 01, 2010 23:06

@ravado: volgens mij ook...

en ALS het echt zo zou zijn dat Mercedes alleen investeerd in de ontwikkeling die past bij Schumacher, we wedden toch allemaal op het beste paard??
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Gebruikersavatar
ravado
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3900
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:04
Locatie: home is where you dig it

Re: RE: Schumi is Back!

di jun 01, 2010 23:29

Volgens mij heb je dat niet gemist... Ik heb ook nog niet gelezen en/of gehoord dat Rosberg naar het 2e plan is verwezen omdat de auto op Schumacher wordt ontwikkeld.. Wat dat betreft doet Schumi het wel goed. Zijn input kan belangrijk zijn voor het team, maar ik geloof niet dat het zo belangrijk is om er een ander jong talent niet de kans voor te geven. Niet meer in ieder geval. 'Vroeger' was Schumi gewoon de beste. En ik was oprecht fan, vooral in zijn Ferrari tijd. Maar ik vind het persoonlijk nog steeds jammer dat hij terug is gekomen. In mijn ogen had ie beter lekker van z'n gezin kunnen gaan genieten en/of mee gaan doen aan DTM/WTCC of evt rally of zo...

Greetz,
Bas
Ik begrijp jouw standpunt ook wel Bas en op zich heb je daar gelijk in, alleen de F1 is nou eenmaal niet voor alleen maar jong talent. Anders moet Trulli, Barichello, Massa ook plaats maken voor een jong talent. Daarentegen: zet allleen maar jonge getalanteerde coureurs in de F1 en hoogstwaarschijnlijk daalt het niveau. Jonge coureurs kunnen vaak heel veel van oudere coureurs leren.
Misschien een troost maar echt niet alle goede coureurs komen in de F1 terecht. Het heeft ook met geld, veel geld en management te maken. :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

J..
Junior Member
Junior Member
Berichten: 91
Lid geworden op: vr mei 07, 2010 17:07
Locatie: Haarlemmermeer

RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 05:27

tja, dat er aanpassingen worden gedaan op schumi's verzoek, zal best gebeuren. en dat hij beter niet had kunnen terugkomen is ook mijn mening.
Maar Trulli had 2 jaar geleden al moeten stoppen en Massa en Barichello zijn er voor en stuk ervaring wat wellicht handig is voor nieuwelingen maar verder rijden ze niet de sterren van de hemel.
laat ze lekker genieten van een baan als 3e coureur en maak plaats voor jong bloed
It's crap that bores the crap out of crap

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 09:28

Schumi is van '69 en de ouderdomsdeken maar De La Rosa '71, Barrichello '72, Trulli '74 volgen kortbij en voor mij is alles na '68 nog jong :wink: .
Massa is van '81 net als Alonso, Liuzzi & Kovalainen bvb. , Button is zelfs van '80, Webber van '76 . Massa kan je bezwaarlijk 'n oudje noemen dus .
De jongste van't pak is Alguersari : '90, volgen Buemi '88, Vettel & "Hulk" '87 . Senna is bvb. al van '83 maar die mocht van mama niet vroeg beginnen...

Hier vind je een verklaring waarom Vettel plots sneller was dan Webber : http://www.formula1.com/news/interviews ... 10860.html
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
Martin H
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 609
Lid geworden op: di jul 18, 2006 20:00
Locatie: Achterhoek
Contacteer: Website

Re: RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 10:57

En weer het ophemelen van Schumi na deze laatste race; ik snap het echt niet, maar zal wel aan mij liggen. Van mij mag hij echt vandaag nog zijn contract inleveren om de kans te geven aan een nieuw talent! :roll: Maar dat is mijn mening en daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Het feit dat het 'knap' is dat ie anderen achter zich houdt... Maar een aanval heeft ie niet kunnen doen.

Greetz,
Bas
Ik vind het in iedergeval ergelijk dat de Mercedes helemaal op Schumacher wordt afgestemd. Net zoals vrijwel alle voorgaande teamgenoten van Schumi, kan Rosberg niet met de afstelling voor Schumi overweg. :(
hoe kom je daar bij? Staat er ergens in een interview dat de Mercedes op Schumacher wordt afgestemd? Of dat de Mercedes om Schumacher heen wordt gebouwd? Het enige wat Schumacher kan verwijten, als je al over verwijten kan spreken, is dat hij de nodige input geeft op basis van ervaring. In een interview met de bbc gaf Rosberg zelfs aan dat hij dezelfde auto als Schumacher heeft en daar ook graag mee rijdt want ook hij heeft een hekel aan onderstuur bijv.
Of heb ik misschien wat interviews gemist waaruit iets anders duidelijk wordt?
Ik verwijt dat Schumacher niet, maar Ross Brawn. Eddie Jordan heeft dat na Barcelona gezegd, (klik) en afgelopen weekend heb ik dat opnieuw gehoord. Ik weet alleen niet meer of dat ook Jordan was op de BBC of een verslaggever op de duitse satellietzender.
Ik verwacht niet dat Nico Rosberg in het openbaar gaat roepen dat hij baalt van de langere wielbasis. Feit is dat hij ook ten opzichte van de andere teams achteruit is gegaan en Schumacher vooruit. Omdat hij achteruit is gegaan ten opzichte van andere teams, denk ik niet dat het alleen gewenning van Schumacher is. Natuurlijk is het even afwachten voor de volgende wedstrijden. Alonso bijvoorbeeld haalt de snelheid ook niet meer uit de Ferrari. Het kan daarom ook aan de circuits liggen.

edit: het was op de duitse zender, dus iemand anders dan Eddie Jordan.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 11:57

Ik begrijp heel goed waar het gevoel vandaan komt dat Schumacher bij MGP alles naar z'n hand aan het zetten is. Hij heeft tenslotte al een zeer stevige reputatie dat gebied. Als je dan vervolgens achter elkaar ziet gebeuren dat eerst Schumacher niet met de wagen om kan gaan, dat er dan prompt een nieuw chassis komt, dat beter aansluit op Schumacher's rijstijl en dat vervolgens Schumacher opeens wél sneller is dan Rosberg, die bovendien vanaf dat moment opeens niet meer de prestaties haalt van de eerste races, lijkt de conclusie redelijk voor de hand te liggen.
Rosberg kan wel zeggen dat het nieuwe chassis ook hem beter ligt, maar de cijfers wijzen in een andere richting.

Maar tegelijkertijd moet je er ook rekening mee houden dat er in de F1 talloze factoren meespelen en dat het niet altijd zo simpel is als het lijkt. Bijvoorbeeld: is Rosberg inderdaad wel langzamer geworden? Ik denk het eigenlijk niet. Hij heeft wel beduidend meer moeite met de McLarens dan voorheen, maar dat zal eerder aan de ontwikkelingen bij McLaren liggen dan aan Rosberg. Vraag maar aan Red Bull :wink: En over Red Bull gesproken, die heeft Rosberg het hele seizoen al niet kunnen bijhouden. De enige reden dat hij af en toe meer punten kon pakken, is het uitvallen van Red Bull-wagens. Vegelijk je de prestaties van Rosberg tenslotte met Ferrari, dan lijkt er ook niet zo vreselijk veel veranderd te zijn.

Kortom, het belangrijkste verschil sinds het nieuwe chassis, is dat Schumacher sneller is geworden, niet dat Rosberg langzamer is geworden. Ja, de auto is doorontwikkeld op de manier die Schumacher graag zag, maar dat lijkt deze keer niet ten koste te gaan van z'n teammaatje. Hoe het gegaan zou zijn wanneer Rosberg wél een voorkeur zou hebben voor de meer onderstuurde variant, zullen we waarschijnlijk wel nooit weten.

Hier vind je een verklaring waarom Vettel plots sneller was dan Webber : http://www.formula1.com/news/interviews ... 10860.html
Hoe diplomatiek allemaal... Het is duidelijk waarom Vettel sneller was. Het is ook duidelijk dat Webber het recht had om z'n positie te verdedigen en dat Vettel het recht had om te proberen er voorbij te komen. Het wordt nu dus op een race-ongeluk gegooid, met de aantekening erbij dat beide heren elkaar meer ruimte hadden moeten geven. Ook is uit het interview duidelijk, dat Webber gewoon op z'n racelijn zat en bleef zitten. Impliciet wordt Vettel dus verweten dat hij zich überhaupt daar bevond (want hij kon geen kant meer op, naar ik heb begrepen) en Webber wordt verweten dat hij niet van de racelijn afweek om Vettel de ruimte te geven.

Voor mij klinkt dit alsof Vettel weer eens een do-or-die actie uitvoerde, zoals hij die in het verleden vaker heeft laten zien. Het wordt nu namelijk duidelijk dat hij alleen op deze manier had kunnen passeren, wanneer Webber de ideale lijn zou verlaten en hem er specifiek de ruimte voor zou geven. En aangezien er geen teamorders waren, had hij er niet vanuit mogen gaan dat Webber dit zou doen.
Daarnaast kun je Webber inderdaad het verwijt maken dat hij de deur dicht bleef houden, terwijl kon weten dat het dan verkeerd zou aflopen. Maar dat neemt niet weg dat het is begonnen met de actie van Vettel. Zo kijk ik er althans tegenaan.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 12:52

Het wordt tijd voor een nieuwe bril voor mij.
Ik heb namelijk helemaal niet gezien dat er geen ruimte meer was voor Vettel, wel dat Vettel zelf licht naar recht stuurde.
Als hij rechtdoor was blijven rijden was er ruimte zat.

Mogelijk raakte zijn wagen bij het aanremmen vlak voor de crash in een slip.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 13:07

Het wordt tijd voor een nieuwe bril voor mij.
Ik heb namelijk helemaal niet gezien dat er geen ruimte meer was voor Vettel, wel dat Vettel zelf licht naar recht stuurde.
Als hij rechtdoor was blijven rijden was er ruimte zat.

Mogelijk raakte zijn wagen bij het aanremmen vlak voor de crash in een slip.
Zo heb ik het ook gezien, maar wat ik als leek op dit gebied niet goed kan bepalen, is in hoeverre hij gedwongen was op dat moment de bocht aan te gaan snijden, omdat hij anders verderop eraf zou vliegen. Hij zat op het vuil tenslotte. Daarom baseer ik me maar op wat ik hoor en lees (maar misschien wel helemaal ten onrechte).
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 13:39

dus inschattingsfout Vettel, je kan daar niet inhalen als iemand zijn positie gaat verdedigen....
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 14:54

Ik begrijp heel goed waar het gevoel vandaan komt dat Schumacher bij MGP alles naar z'n hand aan het zetten is. Hij heeft tenslotte al een zeer stevige reputatie dat gebied. Als je dan vervolgens achter elkaar ziet gebeuren dat eerst Schumacher niet met de wagen om kan gaan, dat er dan prompt een nieuw chassis komt, dat beter aansluit op Schumacher's rijstijl en dat vervolgens Schumacher opeens wél sneller is dan Rosberg, die bovendien vanaf dat moment opeens niet meer de prestaties haalt van de eerste races, lijkt de conclusie redelijk voor de hand te liggen.
Rosberg kan wel zeggen dat het nieuwe chassis ook hem beter ligt, maar de cijfers wijzen in een andere richting.

Maar tegelijkertijd moet je er ook rekening mee houden dat er in de F1 talloze factoren meespelen en dat het niet altijd zo simpel is als het lijkt. Bijvoorbeeld: is Rosberg inderdaad wel langzamer geworden? Ik denk het eigenlijk niet. Hij heeft wel beduidend meer moeite met de McLarens dan voorheen, maar dat zal eerder aan de ontwikkelingen bij McLaren liggen dan aan Rosberg. Vraag maar aan Red Bull :wink: En over Red Bull gesproken, die heeft Rosberg het hele seizoen al niet kunnen bijhouden. De enige reden dat hij af en toe meer punten kon pakken, is het uitvallen van Red Bull-wagens. Vegelijk je de prestaties van Rosberg tenslotte met Ferrari, dan lijkt er ook niet zo vreselijk veel veranderd te zijn.

Kortom, het belangrijkste verschil sinds het nieuwe chassis, is dat Schumacher sneller is geworden, niet dat Rosberg langzamer is geworden. Ja, de auto is doorontwikkeld op de manier die Schumacher graag zag, maar dat lijkt deze keer niet ten koste te gaan van z'n teammaatje. Hoe het gegaan zou zijn wanneer Rosberg wél een voorkeur zou hebben voor de meer onderstuurde variant, zullen we waarschijnlijk wel nooit weten.

Hier vind je een verklaring waarom Vettel plots sneller was dan Webber : http://www.formula1.com/news/interviews ... 10860.html
Hoe diplomatiek allemaal... Het is duidelijk waarom Vettel sneller was. Het is ook duidelijk dat Webber het recht had om z'n positie te verdedigen en dat Vettel het recht had om te proberen er voorbij te komen. Het wordt nu dus op een race-ongeluk gegooid, met de aantekening erbij dat beide heren elkaar meer ruimte hadden moeten geven. Ook is uit het interview duidelijk, dat Webber gewoon op z'n racelijn zat en bleef zitten. Impliciet wordt Vettel dus verweten dat hij zich überhaupt daar bevond (want hij kon geen kant meer op, naar ik heb begrepen) en Webber wordt verweten dat hij niet van de racelijn afweek om Vettel de ruimte te geven.

Voor mij klinkt dit alsof Vettel weer eens een do-or-die actie uitvoerde, zoals hij die in het verleden vaker heeft laten zien. Het wordt nu namelijk duidelijk dat hij alleen op deze manier had kunnen passeren, wanneer Webber de ideale lijn zou verlaten en hem er specifiek de ruimte voor zou geven. En aangezien er geen teamorders waren, had hij er niet vanuit mogen gaan dat Webber dit zou doen.
Daarnaast kun je Webber inderdaad het verwijt maken dat hij de deur dicht bleef houden, terwijl kon weten dat het dan verkeerd zou aflopen. Maar dat neemt niet weg dat het is begonnen met de actie van Vettel. Zo kijk ik er althans tegenaan.
Webber had wel niet de lijn om de bocht aan de buitenkant te gaan insturen en als hij op dezelfde lijn was gaan doorrijden zou hij de bocht in't midden insturen en we weten allemaal dat dat niet de ideale lijn is ... Webber bleef gewoon op z'n verdedigende lijn en Vettel rekende er duidelijk op dat hij naar rechts zou gaan op de ideale lijn wat hij niet deed, dus je kan dit als een misverstand interpreteren, anderzijds als Vettel op z'n lijn gebleven was had hij de binnenkant en zou Webber 'm wel moeten doorlaten hebben met de mogelijkheid dat hij zich verremde . Slim heeft geen 1 vd 2 het gespeeld en eigenlijk zou 't mooi geweest zijn moesten ze naast mekaar de bocht ingegaan zijn met't nodige snelheidsverlies waar Hamilton ze vervolgens op snelheid had kunnen pakken .

Naar de buitenwereld toe blijven ze vrij kalm maar ik vraag me toch af wat het gaat geven als ze een volgende keer om positie gaan strijden :-k

Gelukkig is er veel stof tot discussie : saai kan je't seizoen tot nu toe niet noemen :driving:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

Re: RE: Schumi is Back!

wo jun 02, 2010 15:42

Gelukkig is er veel stof tot discussie : saai kan je't seizoen tot nu toe niet noemen :driving:
het kampioenschap is ook bijzonder spannend en we hebben al een paar mooie races gezien (veel beter als vorig jaar!)
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Gebruikersavatar
Tazio Novante
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 671
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 20:10
Locatie: Maarheeze
Contacteer: Website

RE: Schumi is Back!

do jun 03, 2010 10:56

De mooie races waren voornamelijk te danken aan de regen en de bijbehorende tactische beslissingen. Afgelopen race was een aanfluiting. Heb gelukkig alleen de samenvatting gezien. Maar er waren ongeveer 5 acties waarbij de inhaalactie van Vettel het enige was dat als racen te bestempelen was en alleen maar discussie oplevert wie nu schuldig is.

De top tien is in zijn globaal 1 plaats hoger geeindigd dan de startopstelling. Wouw, wat een spanning.

En wat betreft MP GP & Schumacher. In het begin stond Rosberg nog wel eens op een podium. Nu kan Haug alleen maar McLaren feliciteren met het feir dat ze de best geklasserde MB zijn. Welke ontwikkeling er ook plaats vindt, deze loopt achter bij de rest. En Schumacher heb ik eigenlijk in geen enkele GP het verschil zien maken met Rosberg, die zit er gewoon voor of erg kort achter.
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.

Terug naar “Het Forum Café”