Een serie over de jaren '70 op RTL Crime; Romanzo Criminale. Veel Italo auto's
Deze ook dacht ik:
Daar zit een goede chineesVandaag in La Roche (in de ardennen) wel bekend bij de Nederlanders aan de gele nr platen te zien ginder
Een zwarte spider4 met Ned. nr plaat , reed achter mij langs toen ik een parking plaats aan het zoeken was voor mijn rode Bertone .
Ging te vlug om een foto te nemen of zelfs een deel van zen nr. plaat te noteren
die was toch richting duitsland gegaan??Dat zal de ex van Beeztie wel geweest zijn, die stond hier 3 jaar geleden te koop. Was toen inderdaad een topwagen!Vanmiddag op de A17 richting Roosendaal thv industrieterrein moerdijk, een rode 75 america, zo te zien in heel behoorlijke conditie.Kenteken begon volgens mij met SK of SF.
Wij waren op sjouw met de grijze spider van mijn madam.
Grtz,fRank
Dat dacht ik ook, maar ik heb even op de rdw-site gekeken en blijkbaar rijdt die auto hier nog steeds rond. Ik had nl. nog een foto van de ex van Beeztie op m'n computer staan, die auto had kenteken 35-SK-PF. Maar de 75 die Frank had gespot begon met SK, dus het kan 'em onmogelijk zijn geweest. Vergissing van mijn kant!die was toch richting duitsland gegaan??Dat zal de ex van Beeztie wel geweest zijn, die stond hier 3 jaar geleden te koop. Was toen inderdaad een topwagen!Vanmiddag op de A17 richting Roosendaal thv industrieterrein moerdijk, een rode 75 america, zo te zien in heel behoorlijke conditie.Kenteken begon volgens mij met SK of SF.
Wij waren op sjouw met de grijze spider van mijn madam.
Grtz,fRank
overigs weet ik nog wel een rode 75 america met sk die bijzonder mooi is