Twee van de drie goed, gefeliciteerd!ik denk:
1)Hamilton
2)Webber
3)Alonso
Ging niet zo heel erg lekker met Schumacher vandaag, maar wat een mooie actie van Luizzi aan het einde zeg! Respect!
Twee van de drie goed, gefeliciteerd!ik denk:
1)Hamilton
2)Webber
3)Alonso
precies, er wordt weer echt ingehaald dit seizoen.Sowieso was er in het midden van het veld, van begin tot eind, veel te beleven. Leuke race, strak gereden door Hamilton, Button en Alonso (1 foutje met een achterblijver kostte hem de 2e plek). Tactiek van de Red Bull's pakte niet uit zoals gewenst. Kampioenschap blijft echt reuze spannend, er zijn nog steeds veel kanshebbers.
thanx het heeft me ook nog wat geld opgeleverd bij bwinTwee van de drie goed, gefeliciteerd!ik denk:
1)Hamilton
2)Webber
3)Alonso
Ging niet zo heel erg lekker met Schumacher vandaag, maar wat een mooie actie van Luizzi aan het einde zeg! Respect!
Sandwich bij de start was duidelijk Liuzzi's fout, waarop Massa 'n onwaarschijnlijke remonte met meerdere snelste rondes gezet heeft om er daarna door Schumi iets te fel afgedrukt te worden ...mm, beetje pech voor Ferrari vandaag, Alonso met een achterligger en Massa... Tja, Massa gaat niet zo goed als vroeger en ben bang dat hij niet snel gaat verbeteren...
massa was snel, maar alonso was snellerSandwich bij de start was duidelijk Liuzzi's fout, waarop Massa 'n onwaarschijnlijke remonte met meerdere snelste rondes gezet heeft om er daarna door Schumi iets te fel afgedrukt te worden ...mm, beetje pech voor Ferrari vandaag, Alonso met een achterligger en Massa... Tja, Massa gaat niet zo goed als vroeger en ben bang dat hij niet snel gaat verbeteren...
Zeg wat je wil, maar deze keer was Massa echt wel snel in de race ; qualifying blijft het probleem .
nou ontzettend wat was ie weer goed N0T !!!Schumacher heeft weer een geweldig weekend gereden. Goed dat ie wat tijd heeft gekregen om zich te bewijzen. Hij is echt weer back on track...
Zonder gein. Het was een leuke race. Veel inhaalacties en veel gevechten. De F1 is weer interessant.
ik denk het,maar voor schumacher het hoogst haalbareSchumi wordt er niet beter op. Rosberg ook slecht, maar wel 3 plaatsen voor Schumi... Zijn ze de weg nu echt kwijt bij MGP?