Dit topic brengt mensen op vreemde ideetjes, een cabrio kopen voor de zomer, hoe haaaaaaaal je het in je hoofd...
...je weet toch dat het altijd regent in de zomer?
Dit topic brengt mensen op vreemde ideetjes, een cabrio kopen voor de zomer, hoe haaaaaaaal je het in je hoofd...
...je weet toch dat het altijd regent in de zomer?
Niks doen waar je later spijt van krijgt! Jou 75 is een familiestuk! Je bent er als ware in opgegroeid!Over iets anders kopen gesproken , heb het in mijn hoofd gekregen om de 75 weg te doen en een Spider 3 te kopen die ergens op het net staat . Vrees dat ik thuis niet zal mogen maar wie weetIk reed Alfa, maar had me laten overtuigen om iets anders te kopen! NOOIT MEER!Nóg meer stijl en klasse én dan geen italiaanse bolide?
Grapjas.
Wat ik me soms afvraag bij het zien van die groene Fiat is of het bijna niet evenveel kost een Brera te kopen dan al die anapassingen te maken
@Dirty3: Nja maar die 75 scheelt dan weer een pak meer in taks+verzekeringen hé
Toch wel, maar ingeschreven als oldtimer met O plaat scheelt dat toch een stukWat ik me soms afvraag bij het zien van die groene Fiat is of het bijna niet evenveel kost een Brera te kopen dan al die anapassingen te maken
@Dirty3: Nja maar die 75 scheelt dan weer een pak meer in taks+verzekeringen hé
Is die Spider dan geen 2liter dan?