REDBULL GIVES YOU WINGSook een stomme fout van webber
Heel logisch eigenlijk : Kobayashi had frisse Supersoft banden tov versleten Harde compounds voor Alonso en Buemi wat makkelijk 2 seconden scheelt op 'n rondje dus die waren kansloos om te verdedigen .Inderdaad een pracht actie van Kobayashi de laatste paar ronden, zijn Sauber had sowieso goed de snelheid er in.
neemt niet weg dat de actie van koba wel ontzettend gaaf was (hij kwam van ver om Buemi nog te pakken!)Heel logisch eigenlijk : Kobayashi had frisse Supersoft banden tov versleten Harde compounds voor Alonso en Buemi wat makkelijk 2 seconden scheelt op 'n rondje dus die waren kansloos om te verdedigen .Inderdaad een pracht actie van Kobayashi de laatste paar ronden, zijn Sauber had sowieso goed de snelheid er in.
De Safetycar heeft de hele race verknoeid door voor de 2e buiten te komen dus logisch dat Hamilton het niet goed wist, voor Alonso en zeker Massa(die ook nog eens moest aanschuiven achter Fernando in de pit) is de hele race verknald op die manier, maar 'n alertere pitcrew had de Ferrari's direct na Webber's loop in anticipatie op safetycar moeten binnenroepen
ook nog nooit eerder vertoond om 5 sec uit te delen.... (neem schumaher, die kreeg in Monaco wel wat meer!)De safetycar hoort voor de leider in de race buiten te komen, dat was Vettel op dat moment... dus dat Hamilton niet wist wat gedaan is begrijpelijk en dat Alonso & Massa betreuren dat ze't zelfde niet gedaan hebben is even begrijpelijk . Met 5 sec tijdstraf de achterliggers vanaf Button bestraffen omdat ze te snel gereden hebben onder safetycar ruikt naar compensatie omdat de wedstrijdleiding beseft dat ze meerdere flaters begaan hebben .
Same here. Vooral in het laatste seizoen voor Ferrari kwam het qua prestaties vaak nogal onverschillig over. Een enkele keer nog vlammen, maar meestal smeulen. Alsof het allemaal niet meer zoveel uitmaakte als hij toch geen kampioen meer kon worden. Jammer, want als hij wil is het wel een wereldcoureur.in de tijd bij sauber was ik groot fan van raiki, helaas doofde de passie en was hij niet elke race meer zo scherp naar mijn idee
Vaak wordt het talent en de passie bedolven (letterlijk en figuurlijk) door het grote grote geld....Same here. Vooral in het laatste seizoen voor Ferrari kwam het qua prestaties vaak nogal onverschillig over. Een enkele keer nog vlammen, maar meestal smeulen. Alsof het allemaal niet meer zoveel uitmaakte als hij toch geen kampioen meer kon worden. Jammer, want als hij wil is het wel een wereldcoureur.in de tijd bij sauber was ik groot fan van raiki, helaas doofde de passie en was hij niet elke race meer zo scherp naar mijn idee