Heb ze nog niet bij de buren gezienZou kunnen, hele volksstammen rijden er mee rond, lijken mij de nieuwe audi kansenwijk velgen...Lorinser is daar toch ooit mee begonnen, op getjoenificeerde Sterren?
Mercedes lookalike wielen .
Grtz,fRank
Heb ze nog niet bij de buren gezienZou kunnen, hele volksstammen rijden er mee rond, lijken mij de nieuwe audi kansenwijk velgen...Lorinser is daar toch ooit mee begonnen, op getjoenificeerde Sterren?
Mercedes lookalike wielen .
Grtz,fRank
jij noemt het een sneer maar ik noem het meer een sneertje en ik schreeuwde het niet maar gaf een opmerking die schijnbaar hard aan komt sorryMercedes lookalike wielen .sorry ja moet wat duidelijker zijnWat een zure reactie Jan!!!
Jij wilt dus een prachtige 90 niet in het register omdat je de velgen niet mooi vind...
nee niet om de velgen niet registeren maar gewoon niet registreren
heb ook lang gezocht naar een niet geregistreerde 90 maar was niet te vinden of duur in het buiten land
heb persoonlijke redenen om dit te vinden maar om toch even kort te zijn vind het huidige internationale 90 register maar niks
zou graag meer foto's van deze 90 zien zijn wel een paar plekjes op de wielkast rand te zien en een deukje tussen tank klep en achter deur maar dat is te regelen met uitdeuken zonder spuiten lijkt me verder een geweldig mooie bella
groeten jan ciao
Trouwens, jammer van zo'n sneer Jan, als er onvrede is bij jou over het huidige register is het wellicht meer gepast om dit aan de betreffende leiders te ventileren via mail of pb? In het openbaar wat liggen schreeuwen schiet niemand wat mee op...
Grtz,fRank (die zn 90 ook nog altijd heeft)
Blijft interessant om de gedachtengang van een eigenaar als van deze 90 te doorgronden. Hij houdt dus wel van de klassieke lijnen en de charme van een oudere Alfa, maar wil er ook moderne wielen onder. Zoiets als een schilderij van Van Gogh met een alu wissellijst...I little piece of me just died ...mooie auto maar wat een LELIJKE velgen meer wat voor een spijker dan zo'n geweldige klassiekerOmgeving Maastricht, 2-3 weken geleden.
voor zo ver ik kon zien niet bekend bij het int 90 register houwen zo
Geniale vergelijking, ik ga weer even op mijn stoel zitten...Blijft interessant om de gedachtengang van een eigenaar als van deze 90 te doorgronden. Hij houdt dus wel van de klassieke lijnen en de charme van een oudere Alfa, maar wil er ook moderne wielen onder. Zoiets als een schilderij van Van Gogh met een alu wissellijst...
Kan je voor mij ook even kijken noteren wat voor kenteken de GT heeft?Een door mij eerder genoemd bord lans de Kostverloren Vaart in Amsterdam. Nu de foto:
Dit soort foto's dus:Topspot...vind die oude foto's altijd heel gaaf...
Oh en vanochtend ter hoogte van hotel hoorn.
Een 916 gtv in azzuro nuvola (denk ik)