Haast? Nee hoor.
Die laatste ben ik tegengekomen met de zoektocht naar de eerdere opgaven. Maar waar....
Tsja.... soms kloppen vage ideeën, soms kloppen ze niet en soms kloppen ze gedeeltelijkNee, geen haast. Deze vond ik allemaal redelijk makkelijk, alleen de 6c 3000 Spider Super Sport (265) moest ik even voor zoeken.
266: vaag idee van een barchetta-achting ding met 1900 motor, maar kan er helemaal naast zitten natuurlijk
Jaja, het enige waarvan ik nu weet dat het klopt is dat het idee vaag isTsja.... soms kloppen vage ideeën, soms kloppen ze niet en soms kloppen ze gedeeltelijk266: vaag idee van een barchetta-achting ding met 1900 motor, maar kan er helemaal naast zitten natuurlijk
Begrijpelijke gedachte, maar geen Superflow285,Pininfarina Alfa Romeo 6C 3000 CM Super Flow I ?
En die klopt wel!Ik doe ook maar eens weer een gokje.
285: 1962 Alfa Romeo Giulietta SS Coupe Speciale 1300 "Aerodinamico" (Pininfarina)
Haast? Nee hoor.
Die laatste ben ik tegengekomen met de zoektocht naar de eerdere opgaven. Maar waar....
Ok, kleine tip voor jullie: het is inderdaad een Barchetta-achtige.Nee, geen haast. Deze vond ik allemaal redelijk makkelijk, alleen de 6c 3000 Spider Super Sport (265) moest ik even voor zoeken.
266: vaag idee van een barchetta-achting ding met 1900 motor, maar kan er helemaal naast zitten natuurlijk