Discussie met open einde of oneindig ????
Ik sluit me nergens bij aan. Ik respecteer wel dat dit een Alfa forum is en dat het af en toe: Non Alfa is, is logisch. Neem alleen het voorbeeld "Alessandro" maar.
Dus: moet er over dingen kunnen gepraat wordenIn het interactieve gedeelte van de SCARB website kunt u in contact komen met andere donateurs en belangstellenden.
Zeg mij nou eens wat hier mis mee is ? Is dit mening spuien of overal tegenaan trappen ? Ik dacht het niet.Eerst even benadrukken dat ik het werk van de moderatoren waardeer, maar in dit geval ben ik het toch volmondig eens met Bralfa.
Is zeker geen aanval of kritiek, maar een mening
Zeker nu de rust is teruggekeerd op ons forum, is het verwijderen van die topics eerder vuurtjes aanwakkeren ipv blussen.
....en de donateurs betalen de SCARB
(ja is discussieer graag, maar da's bij mij dan ook nooit met wrok of persoonlijk hoor, maar dat hadden jullie al door he )
En tussen alle heisa m'n eerste posting herhalen: respect voor jullie werk !
Hee Jasparon, gepaste avatar ! La victoria siempre ?
Tijd om ook eens wat te tikken.
De scarb draait op vrijwilligers (van redacteuren, TC, EC, bestuur tot webmasters).
Allemaal mensen (net als ik) die hun vrij tijd steken in Alfa Romeo en wat daarbij komt kijken, en neem van mij
aan dat het er altijd een paar zijn die een grote club runnen.
Scarb behartigt Alfa Romeo in de ruimste zin, het bijbehorende forum is dus Alfa gerelateerd.
Het mag dan ook duidelijk zijn dat alleen Alfa-zaken hier thuis horen.
Is het geen alfa, graag naar marktplaats, speurders of forum van het betreffende merk.
En dat er fiat staat in je motorkap (boeien, not!) er staat een alfa-embleem op de voorkant dus het is alfa.
Vergis je niet dat Jorix en mede-moderators heel veel werk hebben om alles te lezen en te moderaten.
Dit is een vrij forum en de ingreep van de moderators is minimaal. Dat komt omdat men verwacht als je
Alfa rijdt ook een mate van volwassenheid kunt tentoonspreiden op een Alfa-forum.
Moraal van het verhaal:
Biedt je spullen op de juiste plek aan, plaats geen topics die qua inhoud niets toevoegen en meldt je aan als
vrijwilliger.
Help Jorix en Co in plaats van extra werk te bezorgen met allerlei topics die niet over alfa gaan