vind het wel DE wagen van dit moment
en dat het geen rijders auto is volgens sommige:
Mijn punt is juist dat een Mitsubishi EVO geen rijmachine is... in een rijmachine rijd je ZELF: dat is juist de fun. Hard gaan in een EVO kan iedereen: pedaal naar beneden en je gaat hard. Daarom vind ik zo'n auto mega saai....
waarom zeg je zoiets als je zelf een voorwielaandrijver gekocht heb?
(en ja, je kan ook ontzettend veel plezier hebben met een FWD, heb ook ontzettend veel plezier gehad met een 33, maar als ik over een rijders auto praat dan vind ik mijn 75 dat toch meer ondanks dat ie lang zo snel niet is en lang zo veel grip niet heeft en lang niet zo mooi is etc etc... en dan is mijn giulia helemaal een rijders auto, lekker spartaans)
Wil verder niet te veel een discussie uitlokken hoor, maar een EVO is echt wel een rijders auto alleen op een hele andere manier (f1 is ook vol electronica, maar waarom reed een schumacher dan wel in 90% sneller dan zijn teamgenoot)?
Hierzo bij mij in de buurt rijd een evo met 600pk+, dan maar geen alfa maar voor zoiets vind ik toch ook wel ontzettend bruut.
Of ik persoonljk een evo zou kopen, nee. Ik zou een delta evo kopen en de rest van het geld in mijn zak steken voor ondehoud aan de delta (want dat zal je ook wel nodig hebben op langer termijn).
PS: maar ieder zo zijn mening natuurlijk