![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ben van plan mij één te kopen vandaar...
Heb ik ook al gehoord, en die nieuwe modelleren kosten tweedehands nog 3000€mijn maat heeft er 1 gehad, is niet super...
slijten als de rave (maken nog al wat toeren) en echt gang zit er niet in (een 250cc is al 10x leuker)
maar je koopt ze soms voor onder de 1000 euro, en dan heb je wel een leuk model... wil je echter een beetje leuk rijden, koop het dan niet
Iemand ervaring gehad met een Aprilia RS125![]()
Ben van plan mij één te kopen vandaar...
Ja hoor, eindelijk op de vierde pagina de eerste viertaktde echte Alfa rijder kan niet zonder (classic) Honda 4-takt
* Honda Amigo
* Eitank (C310)
* CD50
* C50
* SS50
Vliegwiel vastzetten, snelle nokkenas, 20 mm carburateur, kop afgevlakt, uitlaat zonder demper, voor het snellere sprintwerk klein tandwiel voor, groot achter.
De eerste (illegale) fabuleuze honda dagen, verzamelen op het Domplein en daarna op de Utrechtseweg langs Hessing De Bilt full speed etc etcWie waren er toen ook bij?
Nonkel Frank, hier was dat toch echt andersom.... mannen reden viertakt, watjes op de FS1 of MT5. sorry... En die lekkere zware slag in zo´n viertaktblok; zeg nou zelf, das toch net een Giulia die je net start?4takt was NIET cool destijds...Janken moest ie,niet pruttelen...![]()
![]()
Grtz,fRank
Nee zie je verkeerdNonkel Frank, hier was dat toch echt andersom.... mannen reden viertakt, watjes op de FS1 of MT5. sorry... En die lekkere zware slag in zo´n viertaktblok; zeg nou zelf, das toch net een Giulia die je net start?4takt was NIET cool destijds...Janken moest ie,niet pruttelen...![]()
![]()
Grtz,fRank
Haha, ik laat het hier maar bijNee zie je verkeerdNonkel Frank, hier was dat toch echt andersom.... mannen reden viertakt, watjes op de FS1 of MT5. sorry... En die lekkere zware slag in zo´n viertaktblok; zeg nou zelf, das toch net een Giulia die je net start?4takt was NIET cool destijds...Janken moest ie,niet pruttelen...![]()
![]()
Grtz,fRank; mannen reden Zundapp en Kreidler, evt een Honda Mtx,maar die 4takten was maar kneuzenspul....
![]()
4takt moet toch minimaal een 4 cil zijn om leuk te klinken ( ok triumph speed triple daargelaten), waarom denk je dat ik geen Stukgaatie heb?![]()
Grtz,fRank
Ikke! Alle viertakts van Honda zo'n beetje gehad, van Novio tot C90. Die laatste ligt overigens bij de politie te Hilversum... Was overigens bromfetsmonteur in die tijd bij Schouten in Hilversum...Ooit iemand daar langs geweest met zijn kleppenstep?de echte Alfa rijder kan niet zonder (classic) Honda 4-takt
* Honda Amigo
* Eitank (C310)
* CD50
* C50
* SS50
Vliegwiel vastzetten, snelle nokkenas, 20 mm carburateur, kop afgevlakt, uitlaat zonder demper, voor het snellere sprintwerk klein tandwiel voor, groot achter.
De eerste (illegale) fabuleuze honda dagen, verzamelen op het Domplein en daarna op de Utrechtseweg langs Hessing De Bilt full speed etc etcWie waren er toen ook bij?