Wat betrefd de schorsing van Renault en het niet schorsen van Brawn kan ik nog wel in komen. Hoewel ik die schorsing een veel te hoge straf vind. Bij Renault hebben ze een auto weg laten gaan waarvan ze wisten dat het wiel niet goed vast zat... Ze hebben de coureur niet gewaarschuwd hiervoor dat ie het dus langzaam aan moest doen of de auto gelijk aan de kant moest zetten. Bij brawn is wat afgebroken, wat vaker gebeurt in de sport. Voorvleugels, achtervleugels, wielophangingen waardoor de wielen in de lucht gaan... Brawn heeft aan kunnen tonen dat de constructie op zich gewoon goed is. Einde verhaal. Hoe groot de gevolgen ook zijn voor Massa.
Bij het inhalen moeten ze idd eens ophouden met straffen te geven als het mis gaat. Het zijn toch geen mietjes die in die auto's plaats nemen. Als dat wel zo is, moeten ze er direct mee ophouden! Tja en de commercie hefet idd teveel macht, helaas. Maar waar is dat niet tegenwoordig? Dan kun je de TV beter nooit meer aanzetten...
Persoonlijk blijf ik het een mooie sport vinden en mag er nog steeds graag naar kijken. Vooral als er, zoals dit seizoen, wat spanning is. Wat betrefd Schumacher; ze moeten bij Ferrari gewoon niet zeuren en hij stapt in Valencia pas in de 2009 auto! Tot die tijd rijdt ie z'n rondjes maar in de oude auto om weer te wennen aan de krachten die vrij komen. Ik mag toch aannemen dat hij goed genoeg is om in ieder geval de eerste qualificatie gewoon door te komen???? Zo niet, dan hadden ze hem beter niet van stal kunnen halen, maar 'gewoon' een Bourdais of zo in dat ding moeten zetten...
Greetz,
Bas