Wat is er mis met Wolter Kroes?Het Nederlands Elftal was het aanzien niet waard, tot Elia in de ploeg kwam. Ook Affelay deed het goed. Wat erger is, zijn de taferelen in de binnenstad (van Eindhoven, maar ik vrees dat het in andere steden nauwelijks beter zal zijn geweest). Het WK lijkt namelijk een plaatsvervangend carnaval te worden, waarbij hele hordes mensen die normaalgesproken geen voetbal kijken een oranje shirtje of jurkje aangrijpen als excuus om de polonaise te lopen en domme dansjes te doen, alsof 'we' al wereldkampieon zijn, terwijl de wedstrijd nog moet beginnen. Dit volk werd hiertoe aangezet door de zichzelf veel te leuk vindende DJ van X-FM (???) die door Hyundai (ja, echt) was ingehuurd om sfeer te maken bij een groot scherm in de binnenstad. De DJ bestond het om midden in de wedstrijd het geluid van commentator en stadion weg te draaien om een nummer van ene Wolter Kroes in te zetten. De volgende wedstrijd kijk ik dus wel weer thuis...
Hou je niet van gek doen dan?mooi toch als mensen er plezier in hebben! was het maar elke dag carnaval
als je het al een paar keer hebt meegemaakt wacht je wel tot de halve finale met gek doen
ze zijn toch allemaal in Nederland geboren en hebben een nederlands paspoort. ook is het zo dat als je ooit voor een ander land bent uitgekomen je ook niet meer wisselenIk krijg nu iedereen over mij heen hier maar 30% van het elftal 2010 is toch van buitenlandse afkomst?
En dat is gerekend over het totaal van 23 man dacht ik.
11 spelers op het veld en die 30% zal wellicht nog iets omhoog gaan.
Hoe zit dat nu ?
*zet zijn PB alvast op slot*
Jaja tot ze een misdaad begaan