Zou ze dat blonde uit een potje hebben dan??Ook dat is een puntje van discussieblonde milf
Zou ze dat blonde uit een potje hebben dan??Ook dat is een puntje van discussieblonde milf
Ik wou net zeggen, zolang ze de toyota meer buiten laat staan schop ik haar het bed niet uit..Zou ze dat blonde uit een potje hebben dan??Ook dat is een puntje van discussieblonde milf
Wat is er mis met een grappig bedoelde photoshop????Poeheeeeeeeeee......... dat zijn uitspraken van een zeer bedenkelijk en dom niveau !!He he he, zou een mooi shop zijn: de Alfa en de Porsche (rokend en al voor mijn part) naast een compleet gecrashte Aygo met een ambulance ernaast
Ik denk dat Leo terecht bedoeld dat je iemand niet het ziekenhuis in moet willen wensen.Wat is er mis met een grappig bedoelde photoshop????Poeheeeeeeeeee......... dat zijn uitspraken van een zeer bedenkelijk en dom niveau !!He he he, zou een mooi shop zijn: de Alfa en de Porsche (rokend en al voor mijn part) naast een compleet gecrashte Aygo met een ambulance ernaast
Maar ik hou ook van jou hoor
Inderdaad dat deed mij ook pijn en heeft de manier waarop ik naar JC kijk wel veranderd! Vicky is in deze minder ver gegaan en ik snap deze heksenjacht dan ook niet.Ik heb me persoonlijk veel meer gestoord aan de vernielzucht van de Top Gear heren.
Ik ging er vanuit dat het algemeen bekend is dat een "shop" Photoshop betekent, maar ws. heb je gelijk dat daar de schoen wringt. In dat geval excuses voor het misverstand.Ik denk dat Leo terecht bedoeld dat je iemand niet het ziekenhuis in moet willen wensen.
De Photoshop stond er niet en ook geen wink dus komt dat serieus hard over.
Betreffende je `lariekoek` opmerking naar mij, ik snap je frustratie, maar Louwman heeft het nu eenmaal beter voor elkaar dan Alfa!!
Louwman zal nooit een Tipo crashen, daarvoor is hij teveel liefhebber!!!
Helaas kunnen we dat van Alfa Romeo niet zeggen, dat ze liefhebbers zijn en dat is mijn punt wat ik wilde maken!
Face the truth.
Hahaha, Nou ja zo'n aygo heb je natuurlijk ook met een minimaal zetje de deur/dan wel trap afIk wou net zeggen, zolang ze de toyota meer buiten laat staan schop ik haar het bed niet uit..Zou ze dat blonde uit een potje hebben dan??Ook dat is een puntje van discussie
Mee eensblonde milf
Mee oneens. Er zijn ook gewoon mensen die niets om auto's geven, maar onderscheidend zijn op andere punten. Omgekeerd zijn er zat kneuzen die denken dat ze stijlvol zijn omdat ze een Alfa Romeo 166 rijden.Een Toyota is bedoeld voor mensen zonder eigen indentiteit.
Mee eensblonde milf
Omgekeerd zijn er zat kneuzen die denken dat ze stijlvol zijn omdat ze een Alfa Romeo 166 rijden.Een Toyota is bedoeld voor mensen zonder eigen indentiteit.
Dat geloof ik eigenlijk niet.Mee eensblonde milf
Mee oneens. Er zijn ook gewoon mensen die niets om auto's geven, maar onderscheidend zijn op andere punten. Omgekeerd zijn er zat kneuzen die denken dat ze stijlvol zijn omdat ze een Alfa Romeo 166 rijden.Een Toyota is bedoeld voor mensen zonder eigen indentiteit.
Zolang je maar gevoel voor humor blijft houdenEn sorry voor de "lariekoek" (maar ja, je lachte me ook wel uit)
Geachte heer Scholten,
Ik heb van u een bericht ontvangen met betrekking tot de recente commercial van de Toyota Aygo. Graag geef ik u een reactie.
De Aygo commercial is gebaseerd op een herkenbare vraag waar veel consumenten voor komen te staan: “Ik heb rond de 8000 euro te besteden. Koop ik een nieuwe degelijke auto met alle zekerheden vandien of laat ik me verleiden door de charme van een spannende tweedehands auto”.
Met de keuze willen we vooral laten zien dat je al voor slechts €7900 een auto kunt kopen die zekerder, betrouwbaarder, veiliger, zuiniger en beter is voor het milieu.
In de commercial hebben we een vergelijking gemaakt met een tweedehands auto voor hetzelfde geld, waarbij de Alfa symbool staat voor het soort waar je als autoliefhebber enorm verliefd op kunt worden. Hier geldt echter ook het gezegde “liefde maakt blind”, want de verblinde charme van dergelijke ‘femme fatale’ maakt dat potentiële kopers vaak de financiële risico’s van zo’n auto over het hoofd zien.
Waarom hebben jullie gekozen voor een Alfa Giulia?
Deze beauty uit 1975 is te koop voor eenzelfde bedrag als de Aygo. Het is een tot de verbeelding sprekende klassieker; een icoon voor z’n soortgenoten. Maar we hadden ook een MG, BMW 1602 of een Porsche kunnen nemen. Dat laatste hebben we zelfs ook gedaan en is te zien op onze website.
Is het vergelijkende reclame?
Nee, we hebben een voorbeeld gezocht voor de gebruikte auto.
Waarom hebben jullie geen Toyota genomen om te vergelijken?
We hebben gekozen voor een nostalgisch model waar menig autoliefhebber al sinds z’n jonge jaren van droomt. Dan kom je al snel uit bij merken met een rijke historie in Europa.
Zijn de getoonde gebreken echt?
De getoonde gebreken komen in research onder specialisten naar voren als meest voorkomende mankementen bij dit merk en model.
Hoe zien jullie deze vergelijking op mankementen in relatie tot de recall die jullie hebben gehad op je eigen merk (hetgeen toch ook veel jonge auto’s betrof)?
Ondanks de grote media-aandacht is het goed om ons te realiseren dat de recall in Europa puur preventief is geweest. Er zijn extra voorzieningen getroffen die ook al allemaal zijn doorgevoerd. Toyota is en blijft objectief gemeten nog steeds het merk met de minste gebreken en de hoogste klanttevredenheid.
Maar zijn jullie dan geen autoliefhebbers?
Wij weten als geen ander de historische waarde van merken te waarderen. Het Louwman museum is daarvoor het perfecte voorbeeld. Daar tonen we eens te meer onze passie en liefde voor de auto in het algemeen en sterke merken in het bijzonder.
Ik ga er van uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met het Toyota Informatie Center via e-mail: info@toyota.nl of via ons gratis telefoonnummer 0800-0369. Wij staan u graag te woord op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.
Met vriendelijke groeten / With kind regards
LOUWMAN & PARQUI B.V
Susan Segers
Toyota Informatie Center