Hé Sinus ... zal de jouwe ook een rood skai interieur krijgen ? Dat zou anders wel nog eens wat leuke spiderduo fotookes kunnen opleveren alstie klaar isBij mij deze:
Mooi he.
Kristal
Hé Sinus ... zal de jouwe ook een rood skai interieur krijgen ? Dat zou anders wel nog eens wat leuke spiderduo fotookes kunnen opleveren alstie klaar isBij mij deze:
Mooi he.
Geef maar een seintje als het zover is , we ronselen wel nog wat jongere wittekoppen tegen dan . Erg leuk idee@Kristal: Jep, rood Skai of leer. Maar deze combinatie van kleuren komt erg goed in de buurt. Mijn lakkleur heeft iets meer weg van ivoor / gebroken wit.
Enne die foto's komt wel goed hoor. Die zetten we een keer mooi naast elkaar. Misschien leuk om dan ook nog een nieuwer type Spider erbij te hebben en eventueel een type 916 Spider?
gebroken wittekopje meldt zich aanGeef maar een seintje als het zover is , we ronselen wel nog wat jongere wittekoppen tegen dan . Erg leuk idee@Kristal: Jep, rood Skai of leer. Maar deze combinatie van kleuren komt erg goed in de buurt. Mijn lakkleur heeft iets meer weg van ivoor / gebroken wit.
Enne die foto's komt wel goed hoor. Die zetten we een keer mooi naast elkaar. Misschien leuk om dan ook nog een nieuwer type Spider erbij te hebben en eventueel een type 916 Spider?
Kristal
Hoera !!! Dat is dus al een troncaatje derbij . Merci Tomgebroken wittekopje meldt zich aan
Sinus wordt Avorio-Ivory AR-103. Hele mooie kleur!!!! (Zie onderschrift.....)Hoera !!! Dat is dus al een troncaatje derbij . Merci Tomgebroken wittekopje meldt zich aan
Sinus , enig idee wanneer de Bella rijklaar zal zijn ? Of ben ik nu iets te ongeduldig ?
We kunnen er dan een fotosessie onder het motto " Met ne witten blijven wij zeer graag de rest van ons leven zitten " van maken
En eu ... het fotokodakske is uiteraard ook al ingelicht
Kristal
Een gebroken witte Giulia dus ook aanwezigSinus wordt Avorio-Ivory AR-103. Hele mooie kleur!!!! (Zie onderschrift.....)
Jep, dat is hem. Bedankt voor de koffie nog he.Sinus wordt Avorio-Ivory AR-103. Hele mooie kleur!!!! (Zie onderschrift.....)Hoera !!! Dat is dus al een troncaatje derbij . Merci Tomgebroken wittekopje meldt zich aan
Sinus , enig idee wanneer de Bella rijklaar zal zijn ? Of ben ik nu iets te ongeduldig ?
We kunnen er dan een fotosessie onder het motto " Met ne witten blijven wij zeer graag de rest van ons leven zitten " van maken
En eu ... het fotokodakske is uiteraard ook al ingelicht
Kristal