@ Giulia555: Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen. het topic staat per slot van rekening in het forum cafe.
(altans, daar hou ik me aan vast)
Even voor de duidelijkheid: Gelden voor de verschillende forumleden (al dan niet 'SCARB" lid) verschillende regels dus?Voordat dit in een woordenstrijd ontaard waar niemand zijn gelijk in kan halen: het clubforum is een open forum, voor SCARB- en niet SCARB-leden.
Als je je als niet lid op het forum begeeft, dan lijkt het mij wel duidelijk dat je posts zinvol zijn en dat je op een gegeven moment opmerkingen waarvan je inmiddels weet dat ze niet goed vallen in het forum voor je houdt.
Nee.Even voor de duidelijkheid: Gelden voor de verschillende forumleden (al dan niet 'SCARB" lid) verschillende regels dus?
Leuk joh, kommaneuken..Even voor de duidelijkheid: Gelden voor de verschillende forumleden (al dan niet 'SCARB" lid) verschillende regels dus?Voordat dit in een woordenstrijd ontaard waar niemand zijn gelijk in kan halen: het clubforum is een open forum, voor SCARB- en niet SCARB-leden.
Als je je als niet lid op het forum begeeft, dan lijkt het mij wel duidelijk dat je posts zinvol zijn en dat je op een gegeven moment opmerkingen waarvan je inmiddels weet dat ze niet goed vallen in het forum voor je houdt.
Pardon???Leuk joh, kommaneuken..Even voor de duidelijkheid: Gelden voor de verschillende forumleden (al dan niet 'SCARB" lid) verschillende regels dus?Voordat dit in een woordenstrijd ontaard waar niemand zijn gelijk in kan halen: het clubforum is een open forum, voor SCARB- en niet SCARB-leden.
Iedereen heeft zich hier aan dezelfde regels te houden, lid of geen lid, man of vrouw, jong of oud, auto- of allochtoon. We hebben de voorwaarden niet voor niets: Take it or leave it.
Als je hier komt dan doe je dat voor een reden: Je deelt de passie voor Alfa Romeo en aanverwante zaken. Overige discussies zijn uit te proberen in het Forumcafé, bevallen ze daar ook niet, dan wordt de discussie maar "buiten" voortgezet.
Dat er niet 24/7 gemodereerd wordt komt doordat de moderators dit doen naast hun normale baan; als we ook overdag alle posts in de gaten moeten houden zou de contributie wel erg hoog worden om ons een riant salaris te kunnen betalen
Leuk joh, kommaneuken..Even voor de duidelijkheid: Gelden voor de verschillende forumleden (al dan niet 'SCARB" lid) verschillende regels dus?Voordat dit in een woordenstrijd ontaard waar niemand zijn gelijk in kan halen: het clubforum is een open forum, voor SCARB- en niet SCARB-leden.
Je hebt aangegeven bij de registratie dat je de voorwaarden van voor tot achter kent en dat je hiermee akkoord bent; De vraag die je stelde is dus nogal overbodig, gelukkig zijn wij zo vriendelijk om toch antwoord te gevenPardon???
Ik stel gewoon een vraag hoor!
En verwacht een behoorlijk antwoord. En 'Kommaneuken' past daar niet bij lijkt me.