Vrije trainingen rijden binnen meeste teams 2 wagens meestal met verschillende set-up om keuzes te maken voor zaterdag .
Qualifying geeft een correcter beeld . Zo was bvb. Massa net op de softs buiten gereden als rode vlag voor Glock was, set om zeep en rest v programma op hards gedaan .
Red Bulls hebben zelfs verschillende uitlaten, in qualifying rijden ze normaliter met dezelfde package op 2 auto's dan is de vergelijking juister .
Rosberg is wel aan een qualif zonder foutje toe idd. maar racetempo is ... even dramatisch qua bandenslijtage als Schumi(en Massa ...) tot nu toe .
't ziet er naar uit dat Massa ook nog Bahrein als etalage zal hebben .
Maar als't fout blijft gaan zie ik op de markt geen alternatieven die vrij zijn (Perez is in principe niet vrij) : Bianchi heeft dezelfde manager én persoonlijke sponsors ..., Sutil = bajesklant en ook geen groeipotentieel meer, Liuzzi, Trulli of Barrichello zeker niet dat zijn raceBompa's, Alguersuari zou Santander wel willen
,
Ik zie niet zo direct iemand plug & play resultaten leveren . Indachtig zoals Fisico die de race voordien pole draaide met Force India maar er als vervanger van Badoer niks van bakte ... een rookie zonder enige ervaring is iets wat Ferrari zich niet kan permitteren anders zou ik Felipe...Nasr wel een aanrader vinden .
Ik denk dat Massa helemaal opgebrand wordt tenzij dat hij verrijst zoals 2008 ... anders wil Alonso Massa als slaafje behouden tot vriendje Kubica(die is met rally"stoven" zich weer aan't "muskuleren") klaar is
d'Ambrosio zou wel een idee zijn ! zegt deze Belg
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .