Vanochtend uur of 11.45 op het dijkje van edam naar middelie..
Een knalrode 166.. oud neusje en complete familie erin dacht ik..
Die ken ik welVanavond rond 21:40 thv Hasselt een volgens mij rode 75 op de provinciale weg Zwolle - Zwartsluis. Kenteken begon met een Z, dus een vrij late. Erg gaaf, ik had er al in geen jaren meer 1 gespot in die omgeving! Zat nog een lekker geluidje in ook.
Dat was ik! Idd een rode 75. Rij daar bijna dagelijks, van en naar mijn werk.Vanavond rond 21:40 thv Hasselt een volgens mij rode 75 op de provinciale weg Zwolle - Zwartsluis. Kenteken begon met een Z, dus een vrij late. Erg gaaf, ik had er al in geen jaren meer 1 gespot in die omgeving! Zat nog een lekker geluidje in ook.
Ik dacht al wel dat het vast een bekende van Jens zou zijn.Dat was ik! Idd een rode 75. Rij daar bijna dagelijks, van en naar mijn werk.Vanavond rond 21:40 thv Hasselt een volgens mij rode 75 op de provinciale weg Zwolle - Zwartsluis. Kenteken begon met een Z, dus een vrij late. Erg gaaf, ik had er al in geen jaren meer 1 gespot in die omgeving! Zat nog een lekker geluidje in ook.
We hebben deze 75 ook bij Jens gekochtIk dacht al wel dat het vast een bekende van Jens zou zijn.Dat was ik! Idd een rode 75. Rij daar bijna dagelijks, van en naar mijn werk.Vanavond rond 21:40 thv Hasselt een volgens mij rode 75 op de provinciale weg Zwolle - Zwartsluis. Kenteken begon met een Z, dus een vrij late. Erg gaaf, ik had er al in geen jaren meer 1 gespot in die omgeving! Zat nog een lekker geluidje in ook.
Kun je de volgende keer wat meer gas geven?
Haha, nee ik stond daar bij het busstation.We hebben deze 75 ook bij Jens gekochtIk dacht al wel dat het vast een bekende van Jens zou zijn.Dat was ik! Idd een rode 75. Rij daar bijna dagelijks, van en naar mijn werk.
Kun je de volgende keer wat meer gas geven?
En reed jij al een tijdje achter mij? En de volgende keer moet je ff seinen ofzo, dan geef ik wat meer gas