Afgelopen maandag een bruine berlina bij de lidl in hengelo
en gister een nieuwe guiletta op de A59 bij waalwijk. Stoplichtsprint pakte nipt in mijn voordeel uit. (was het een TB?)
Rutger
155 2.0 ts 16v G3 evo 6-bak blue nord 1997
Citroen Berlingo multispace 1.6 16v
Ik zit nu voor de tv flikken maastricht te kijken en er stonden in een kelder Veel rode alfa's! O.a. 1300 sprint, giuilia enzovoort heel cool om dat zo te zien!!
Vanmiddag om een uur of half 6 op de A4 bij Leidschenveen ingevoegd achter prachtig zwart-op-zwarte Brera 3.2 Q4. Tot Schiphol van 't uitzicht op 't kontje genoten, maar toen won de honger en heb ik wat extra gas gegeven. Kenteken 65-..-..
gisteren op de brug over het Twentekanaal vlak voor Zutphen een lichtgekleurde Bertone. Ik zag het net te laat en de zon stond laag, dus zowel kleur spotten als ff seinen lukte niet echt.
Bij de WinterTrial deden opvallend veel Giulia's mee, natuurlijk ook een hoop Bertones. Er was ook nog een 2000 Berlina die mee deed.
Ons groepje met toeschouwers zorgde ook voor een mooie Alfa-polonaise. (2x Giulia, Brievenbusje, 1750GTV, Spider 2.0 & 75....en een Austin-Healey)
't Was daar overigens @!#$ koud, man!
Vandaag, zomaar ergens in Rotterdam (zal de precieze locatie niet noemen) een hagelwitte Spider type 4 met het dak open geparkeerd. En ik vond het op de fiets al koud!
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!
WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.