scherp, Piet zal er wel iets mee te maken hebbenPiet zelf? Sponsor van zn eigen raceteam destijds?
Grtz,fRank
scherp, Piet zal er wel iets mee te maken hebbenPiet zelf? Sponsor van zn eigen raceteam destijds?
Grtz,fRank
Er heeft heel lang hier in de buurt een donkerblauwe te koop gestaan, heb ik nog bekeken, mooie wagens!Zojuist in de Hoogbrugstraat (Maastricht) een donkerblauwe 156 Crosswagon Q4 op Belgische platen.
Die zie je ook echt nóóit rijden!
Dave mischienZojuist in de Hoogbrugstraat (Maastricht) een donkerblauwe 156 Crosswagon Q4 op Belgische platen.
Die zie je ook echt nóóit rijden!
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar je komt langs alle wegen waar ik ook langs kom en je woont zelfs bij een collega in de buurt waar ik wel is kom, maar nog nooooit jou gezien!Vanochtend op de parallelweg van de n247 nabij scharwoude..een rode 33 met alfa romeo op de skirt bij het achterwiel..
En op een erf aan de oosterweg in de purmer..een rode 164 met spoiler op de kofferbak.
Klopt!een met gele lampen??Vanmiddag rond half 6 een (als ik het goed zag) mat zwarte Alfetta gespot op de N217 bij Mijnsheerenland (eiland Hoeksche Waard).
Bruut ding!
dan heb ik die van de week ook gespot bij de rabobank daar (hoofdkantoor)
Zucht ... rij je een knalwitte 75 met gele verlichting en een italiaanse vlag op de voorruit... wordt je nog niet herkend Hij staat zaterdags doorgaands bij Frans Stokman langs de WesterwegTja....ik ben dan ook stiekem onzichtbaar...
Vooralsnog beweeg ik me voort in een hr-v..al hoop ik dat dat niet lang meer duurt..
Ik zie jou anders ook niet hoor....
Oh editje...
Vandaag in de kieftentuin(toevallig mijn eigen straatje)..een blauwmetallic 156 sw met bruin lederen bekleding..