Gisteravond (vrijdag dus) om 20.30 op A13 bij Den Haag richting Rotterdam een rode Spider/916 naast mijn zwarte 75....even uitgewisseld. Reed op eieren om de Texaco pomp bij Delluf te halen.
groetz, wims
OK thanx, zal erop letten, het gaat al snel te hard ... En jij hebt een zwarte 75 toch (plus voorlopig nog een gele 145)?Nah Erik, ik zit in jouw regio.....ik zal braaf groeten zodra ik een zwarte 147, 5 deurs met nieuwe neus spot.
Rustig aan op de Oudelandsedijk, er wordt daar nogal eens gelaserd! Is sluiproute van jewelste.
groetz, wims
Oh, ja nu zie ik het, ik had niet eens op je avatar gelet Tja die noemen we hier tegenwoordig Giulietta 116 toch, om onderscheid te houden t.o.v. de 21e-eeuwse Giulietta?Ik wil natuurlijk niet als een zekere burgemeester klinken, maar is een gevalletje splaakvelwalling (zie mijn avatar)Hoezo? Zelfde velgen als deze dus: http://www.alfagiuliettaclub.nl/for/sho ... ?60-Joenie
Overigens gisteravond, ook in Andijk, 2x 156SW vlak bij elkaar (eentje op een oprit en eentje er tegenover langs de weg geparkeerd).