duszzzz...? Zeer onhandig ding.Je kunt zo'n DeL niet weer strak plamuren als er een deukje inzit...tenzij je er daarna "RVS look" vinyl wrap folie overheen trektWat is er onhandig aan een "timefluxcapacitor"?
duszzzz...? Zeer onhandig ding.Je kunt zo'n DeL niet weer strak plamuren als er een deukje inzit...tenzij je er daarna "RVS look" vinyl wrap folie overheen trektWat is er onhandig aan een "timefluxcapacitor"?
Oh? Handig inderdaad.Gisteren op de terugweg uit Limburg, op de A2 in de buurt van Nederweert, werd ik enthousiast begroet door twee heren in een mooie rode 147 JTD.
Later bij Dordrecht, vlakbij Milano, een opgestoken hand vanuit een matzwarte Alfetta. Uiteraard in beide gevallen teruggegroet.
Toch wel leuk, die Centennial sticker achterop mijn 166, het maakt je direct herkenbaar als Alfist.
Tja.. ik weet het wel zeker... een witte sud met rode striping. hij sloeg af op de kruising Langestraat /N346Ik woon m'n hele leven al in Delden, maar de laatste 10 jaar zeker geen sud gezien....Klein half uurtje geleden een Sud bij Delden, ik zwaaide nog, maar je vond de 156 niet interessant denk ik
haha dat was ik met een maat.Gisteren op de terugweg uit Limburg, op de A2 in de buurt van Nederweert, werd ik enthousiast begroet door twee heren in een mooie rode 147 JTD.
Later bij Dordrecht, vlakbij Milano, een opgestoken hand vanuit een matzwarte Alfetta. Uiteraard in beide gevallen teruggegroet.
Toch wel leuk, die Centennial sticker achterop mijn 166, het maakt je direct herkenbaar als Alfist.
Ik heb ook een logo voor en achter, maar dat aan de voorkant lijdt aan een typisch Alfa kwaaltje. Alle kleur is eruit vervaagd, ik heb alleen nog een rond koperkleurig plaatje over. Dus de Centennial sticker is er ook om dat een beetje te compenseren ...Oh? Handig inderdaad.
Ik heb een logo voor en achter .....
Leuk om deze spot even wederzijds te bevestigen op het forum. Jullie hadden er trouwens lekker de gang in
Ik heb ook een logo voor en achter, maar dat aan de voorkant lijdt aan een typisch Alfa kwaaltje. Alle kleur is eruit vervaagd, ik heb alleen nog een rond koperkleurig plaatje over. Dus de Centennial sticker is er ook om dat een beetje te compenseren ...Oh? Handig inderdaad.
Ik heb een logo voor en achter .....