Als een 105 . Ik rij wel vaker in een 105'je dus ik ben al enigszins gewend eraan. Dit is een versie met staande pedalen en handrem onder het stuur, das het meeste waar ik aan moet wennen. Maar ik rij er nu dagelijks mee en ik heb al helemaal bedacht wat ik wil gaan doen als ik er eentje hebDie ben ik ook wel s tegengekomen....en hoe rijdt een 105je..?Ik kwam gister nog een mooie Berlina tegen die me op de N244 voorbij kwam knallen. Olijfkleurig en stak nog netjes t duimpje op naar de geleende Juul waar ik in reed
jazeker, mét zwart leer. Waarschijnlijk heb je toch de goede voor.Ha dat was jij dus, er reed ooit een ivoor rond met zwart leder. Dat was niet de jouwe dus.....Nope, vroeger gewoon staal.Een ivoor kleurige Alfetta 2000 kenteken beginnend met H zo rond 16:45 in Ulestraten.....kwam me bekend voor, nu ronals vroeger campagnola's???
't is een 1800 in 2000-trim idd.
Moet dan toch dezelfde zijn, kan niet anders. Leuk deze weer eens te zien. Heb een groot hart voor Alfetta's....jazeker, mét zwart leer. Waarschijnlijk heb je toch de goede voor.Ha dat was jij dus, er reed ooit een ivoor rond met zwart leder. Dat was niet de jouwe dus.....Nope, vroeger gewoon staal.
't is een 1800 in 2000-trim idd.
Mooie weg, zit nog een leuke S-bocht in, wel even uitkijken voor de drempel meteen na de bocht...Vanmiddag tussen vilsteren en ommen voor de kenners dus achterlangs, ingehaald door een zwarte 75.
Wij reden in de sprint.
Grt rogeralfa
Fiat 1100 Lusso? Foto?Woensdagmiddag (of dinsdag) een grijze Bertone op de A2, tussen A'dam en Utrecht.
Ik reed in die bruine Mito
Gisteravond een groene Giulia 1300 Super in Leersum (ZJ-..-.. import uit 1991). Iemand van hier?
Ik reed in rood/witte Fiat 1100 Lusso.
Alfadragon zie je reactie nu pas. Nee, ik reed in een lichtblauwe 156Klopt...reed jij in een 156 sw? Toevallig ...
Edit: ik lees je onderschrift nu..en dat scheelt 10.