Ja(was dat de diesel trouwens??? ik heb niet gelezen op de kont, maar kwam een foto tegen.... vandaar de vraag)
Ja(was dat de diesel trouwens??? ik heb niet gelezen op de kont, maar kwam een foto tegen.... vandaar de vraag)
Het bordje komt idd uit mijn eigen auto ... de Juul is van StephenHaha, Jij bent dus niet gek op hybridesGister op de terugweg van het SS over de Afsluitdijk een 156 die vrolijk zwaaide en vervolgens de 156 van een "voortvluchtige" (Paul Steeman), geen carabinieri in velden en wegen ter bekennen . Tevens nog Sander een paar keer tegengekomen, waarnaar we toch maar even een kleine stop in hadden gelast.
Gave bak trouwens!!
Paul
Was een donkere kleur en dan bedoel ik niet donkerroodWelke kleur GT? Ik ben namelijk zaterdag bij Vireo geweest voor een paar proefritten. Rode GT met een verweerd klavertje vier op de achterklep?Ik geloof dat ik Allard zag op de A28 bij Amersfoort vanochtend. Vanmiddag op de terugweg nog een fraaie rosso 156 2.0 berlina met zwarte serpente op het zijscherm. Fraai exemplaar. Ook nog een mooie GT in Houten bij de stoplichten richting Vinex wijk / ouwe dorp.
Ook nog een grijze spider in aanbouw, achter op een autoambulance die uit de Ankermeen in Harderwijk kwam tegenover mijn huisje aan de overkant
Die zwarte Giulietta is van Bialbero (de NL-contactpersoon voor de "lampis") dus da's niet zo gek dat die er elke keer voor zitKlopt reed hier een zwarte giulietta voor.
Mijn rode 147 is een JTd... Je weet wel, die zonder vonken.Zo net van 10.45 tot 11.15.. Vanaf de a8 tot in amstelveen..
Een rode 147 1.6 ts..(deblock?)
En op de a10 noord nog 33 imola goed vol beladen...