vanmiddag kreeg ik een duimpje van iemand in een blauwe 166 in leeuwarden, ik denk een 3 liter aan het geluid te horen.
was ook redelijk snel van zen plek.
natuurlijk een duimpje terug gedaan....
In Zoetermeer reden er velen. Auto en taxibedrijf van der Slik reed deze witte uitvoeringen.Niet vandaag. Niet door mij. Niet iemand van het forum.
Maar wel een witte Alfa Romeo 155. Die had ik nog niet gezien, naast die van mij natuurlijk.
Dat is een kwestie van geduldIk... vandaag in m´n 90.. door iemand in een X5... kreeg meerdere duimpjes ....... iemand van hier ?
Normaal plaats ik geen spots uit het buitenland, maar bij mij voor de deur in het centrum van Dublin, een zwarte Fase 2 166 TI 3.0 V6 Tiptronic. 166's zijn al zeldzaam hier en een 3.0 heb ik nog nooit gezien, op straat of te koop. Ohja een leuke blonde dame zat achter het stuur!
En als je dan vraagt hoe zag ie er uit..en ze zegt recht en hoekig..kom je nog niet verder..75 of berlina..Mijn vriendin spotte vandaag een alfa (ze wist niet precies welk type)in gulf kleuren in beverwijk.
Ze reed achter je in een Mercedes B klasse van haar werk
Een jaar of tien geleden reed er ook eentje rond in Voorschoten, een 2.0 maar witte 155's waren toen al een zeldzaamheid.In Zoetermeer reden er velen. Auto en taxibedrijf van der Slik reed deze witte uitvoeringen.Niet vandaag. Niet door mij. Niet iemand van het forum.
Maar wel een witte Alfa Romeo 155. Die had ik nog niet gezien, naast die van mij natuurlijk.
Ze waren dus ook Alfa dealer.
Tjerry