Uhm om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo'n mooie wagenPfff waarom heeft niemand in mijn omgeving zulke auto's?Ik heb zo'n idee dat ik deze auto ken, even een berichtje sturen naar iemand(...)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Uhm om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo'n mooie wagenPfff waarom heeft niemand in mijn omgeving zulke auto's?Ik heb zo'n idee dat ik deze auto ken, even een berichtje sturen naar iemand(...)
Yeps. It was I. Zit net LPG in dus eerste tank inmiddels leeggereden. Nog niet helemaal top afgesteld, dus nog maar een beetje rustig aan. Had nog wat werk aan de Gulf voordat ik weer een rondje Stelvio ga doen.Gisteren op de A9 om 17:30
Is het Sudje van Chiel. Heeft hij al dik 10 jaar denk ik. Werkt idd bij Philips.Van wie is toch deze prachtige Sud die ik regelmatig spot op het terrein bij Philips in Eindhoven?
Wansmaak is ook een smaakUhm om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo'n mooie wagen![]()
Reed jij toevallig door of bij Beverwijk vorige week met de gulf?Yeps. It was I. Zit net LPG in dus eerste tank inmiddels leeggereden. Nog niet helemaal top afgesteld, dus nog maar een beetje rustig aan. Had nog wat werk aan de Gulf voordat ik weer een rondje Stelvio ga doen.Gisteren op de A9 om 17:30
Is het Sudje van Chiel. Heeft hij al dik 10 jaar denk ik. Werkt idd bij Philips.Van wie is toch deze prachtige Sud die ik regelmatig spot op het terrein bij Philips in Eindhoven?
Was zelfs opzet!Reed jij toevallig door of bij Beverwijk vorige week met de gulf?
Ik zou bijna weer met de 166D gaan rijden. Bijna dan.Taas...je kunt ook NERGENS meer komen hè?
Met de Gulf logisch maar zelfs undercover met de Gauwe Koeds gaat al niet meer.....
Je was gespot door mijn vriendin vorige week.Ik zou bijna weer met de 166D gaan rijden. Bijna dan.Taas...je kunt ook NERGENS meer komen hè?
Met de Gulf logisch maar zelfs undercover met de Gauwe Koeds gaat al niet meer.....
Zouden we dus bijna alle gespotte 166s moeten gaan noemen hierIk zou bijna weer met de 166D gaan rijden. Bijna dan.Taas...je kunt ook NERGENS meer komen hè?